האם "איש הפלדה" יחליף את טום קרוז?

קולנוע
גאי ריצ'י, במאי הסרט "הגבר מאנק"ל" אשר עצר את הפקתו עקב פרישתו של טום קרוז מהתפקיד הראשי, על-פי דיווחים חדשים מצא את האדם שיגלם את התפקיד הראשי בסרט.

האם "איש הפלדה" יחליף את טום קרוז?
האם "איש הפלדה" יחליף את טום קרוז?

רק לפני מספר ימים טום קרוז הכריז על פרישתו מסרטו של גאי ריצ'י "הגבר מאנק"ל" אשר מבוסס על סדרת המרגלים הקלאסית באותו השם משנת 1960, וזאת כי העדיף להשקיע את כולו בסרט החמישי "משימה בלתי אפשרית 5" המגולל את מעלליו של הסוכן אית'ן האנט. למרות שטום קרוז הודיע על פרישתו לפני פרק זמן כה קצר, אולפני "סאמיט אנטרטיינמנט" אשר אחראים על הפקת סרטו של גאי ריצ'י, הודיעו כי נמצא מחליף לטום קרוז.

על-פי דיווחי "ההוליווד ריפורטר", הנרי קאוויל, הבריטי הראשון אשר נועד לגלם את דמותו של סופרמן בסרטו החדש של זאק סניידר "איש הפלדה", במגעים מתקדמים לגלם את תפקידו של נפוליאון סולו שעליו וויתר הכוכב ההוליוודי, טום קרוז, לטובת הפרק החמישי בסדרת הסרטים המצליחה "משימה בלתי אפשרית" הצפוי להגיע לאקרנים בקיץ 2015.

במידה וקאוויל יאשר את הצטרפותו לסרט "הגבר מאנק"ל", הוא יככב לצידו של ארמי האמר (שבקרוב יככב במערבון "הפרש הבודד") וכאמור השניים יגלמו זוג סוכנים של יחידת "פיקוד מרושת מאוחד של חוק ואכיפה" (U.N.C.L.) העוזרים להגן על העולם מפני סוכנים חשאים זרים אשר שייכים לארגון THRUSH, ארגון פשע שביצע פעילויות טרור בתקופת המלחמה הקרה.

כמו כן, הנרי קאוויל צפוי לככב על מסכי הקולנוע בארץ בעוד כשלושה שבועות בערך בסרט המדובר של השנה "איש הפלדה" שכמו הסרטים הקודמים לו, יגולל את סיפורו של קלארק קנט, עיתונאי צעיר בעל כוחות-על המלווים באחריות כבדה אשר תיבחן את אומץ ליבו של קלארק קנט כסופרמן לאחר שיאלץ להסגיר את עצמו לגנרל זוד (מייקל שאנון) אשר רוצה להפוך את כדור הארץ לכוכב קריפטון החדש.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האם "איש הפלדה" יחליף את טום קרוז?
סרטים בקולנוע