הפדיחה של וויל סמית'

רכילות
כוכב הסרט "העולם אחרי", וויל סמית' אשר ידוע בהצלחתו על מסכי הקולנוע, אך בהחלט שלא כשמדובר בכדורגל. וויל סמית ובנו השתתפו בפסטיבל הכדורגל שנערך לפני ליגת האלופות והוכיחו כי הם לא יודעים שחקנים גדולים.

הפדיחה של וויל סמית'
הפדיחה של וויל סמית'

המשחק המדובר של השנה נערך בסופ"ש האחרון, וכך גם פסטיבל הכדורגל שהתקיים במרחק של קילומטר מהאצטדיון ובו נערכו אירועים שונים, ביניהם משחק כדורגל בין שחקני העבר כגון; לואיס פיגו, ואן דר סאר, ג'ובאני אלבר ועוד אחרים, כשביניהם גם כוכב הקולנוע וויל סמית' ובנו ג'יידן שעשו פדיחה מהסרטים.

וויל סמית' ובנו ג'יידן השתתפו בפסטיבל הכדורגל שנערך לקראת גמר ליגת האלופות של באיירן מינכן נגד דורטמונד בסופ"ש האחרון שהתקיים בלונדון, באותו אירוע וויל סמית' ובנו ג'יידן זכו לבעוט פנדלים ממרחק יחסית קצר, אך לרוע המזל של השניים, הדרך אל השער הייתה כה ארוכה, וזאת תראו בקטע הוידאו הבא.



הקהל אשר הגיע אל פסטיבל הכדורגל נשא את עיניו אל וויל סמית' אשר ניסה להכניס גול בבעיטת עונשין אשר אותה עשה בצורה מאוד דרמטית. בתחילה הוא רץ אל הכדור, ניסה לבעוט ו... החמיץ בניסיון הראשון. לאחר מכן וויל ניסה לכפר על החמצה, אך הוא המשיך לעשות פדיחה לבנו ג'יידן שגם הוא לא היה מומחה גדול. לאחר הרגע המביך של וויל , בנו ג'יידן ניסה את מזלו, אך ללא הצלחה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הפדיחה של וויל סמית'
סרטים בקולנוע