דניאל רדקליף יחזור ל"הארי פוטר"?

קולנוע
בעבר דניאל רדקליף הודה כי הוא אינו יככב בסרט נוסף של "הארי פוטר", אך כעת מתברר שהוא כן רוצה לככב בסרט נוסף על מעלליו של פוטר, אך הפעם בתור אביו.

דניאל רדקליף יחזור ל"הארי פוטר"?
דניאל רדקליף יחזור ל"הארי פוטר"?

דניאל רדקליף אשר בקרוב צפוי להופיע על מסכי הקולנוע בסרטו החדש של ג'ון קרוקידס "הרוג את יקיריך" בו הוא נכנס לנעליו של המשורר אלן גינסברג מקיים יחסי מין הומוסקסואלים, התראיין לאחרונה למגזין "טיים אאוט" וסיפר כי הוא נחוש להיות הורה. בנוסף, הוא גם סיפר כי הוא משתוקק לחוות את "השינוי הנפלא" שמקורביו חוו לאחר שהפכו להורים.

השחקן בן ה-23 נפרד בשנה שעברה מחברתו, רוזאן קוקר שאותה הכיר על סט הצילומים של "הארי פוטר", השניים שהיו מאוהבים עד השמיים, התארסו ב-2011 ובאוקטובר 2012 הם נפרדו. בימים אלו הוא מסתובב עם חברתו הטריה, ארין דארק שאותה הכיר בתחילת השנה על סט הצילומים של "הרוג את יקירך". כמו כן, רדקליף סיפר כי ברצונו להביא ילד לעולם לאחר שהושפע מהסביבה שבה הוא חי.

"אני מאוד רוצה ילדים", אמר רדקליף בראיון למגזין "טיים אאוט": "בסביבה שגדלתי הכרתי המון אנשים שלהם יש ילדים, אומנם רובם יותר מבוגרים ממני, אבל אני ראיתי את השינוי הנפלא שהם חוו, וכך גם אני רוצה לחוות".

"זה נותן לך תחושה מספקת שאותה עד עכשיו קיבלתי רק מהעבודה, ואני מאוד רוצה ילדים ובעיקר לפני גיל שלושים", אמר השחקן בלהט,"אני אוהב את הרעיון של להיות הורה צעיר". רדקליף עוד הוסיף כי הוא מצפה להיות הורה תובעני: "אני הולך להיות אחד מאותם הורים שדוחפים את ילדיהם לעשות דברים אשר בהם הם חפצים".

לאחר שהודה בעבר כי הוא לא מוכן לגלם את תפקידו כהארי פוטר, רדקליף סיפר כי הוא מוכן לשקול תפקיד חדש בסרט נוסף מהסדרה הכה מצליחה של "הארי פוטר", והפעם הוא מוכן לעשות זאת בתור אביו של הקוסם המדופלם. דבר שבהחלט לא סביר שיקרה, אך עם זאת, לאור ההצלחה שג'יי קיי רולינג ידעה מסדרת הסרטים הכה ארוכה, ייתכן שזה הולך לקרות.

דניאל רדקליף אשר הונו הוערך ב-2012 בכ-85 מיליון ליש"ט, הופיע כאב בסרט האימה "האישה בשחור" כאשר הילד הקטן שגילם את בנו, יוסף, גילם בן הסנדקות שלו בחיים אמיתיים, מישה הנדלי אשר היה פחות מגיל חמש.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על דניאל רדקליף יחזור ל"הארי פוטר"?
סרטים בקולנוע