דניאל אספינוזה יפיק את "ילד 44"

קולנוע
דניאל אספינוזה אשר ביים את מותחן הפשע, "טעון הגנה", עובד על סרטו החדש "ילד 44" המבוסס על ספרו של טום רוב סמית באותו השם. בנוסף, בסרט יככבו טום הארדי, גארי אולדמן ונומי ראפאס.

דניאל אספינוזה יפיק את "ילד 44"
דניאל אספינוזה יפיק את "ילד 44"

דניאל אספינוזה אשר היה אחראי על בימוי דרמת הפשע "כסף מהיר" המבוססת על טרילוגיית מותחני הפשע של הסופר ג'ינס לפידוס, חוזר לכיסא הבמאי עם סרטו החדש "ילד 44" אשר מבוסס על טרילוגיית המותחן מאת הסופר הבריטי טום רוב סמית. עלילת הספר כאמור מתרחשת בתקופת שלטונו של סטלין בברית המועצות ומבוססת על הפשעים שביצע הרוצח הסדרתי, אנדריי צ'יקטילו.

כמו כן, דניאל אספינוזה אומנם אינו מוכר בשל כישרונו הרב כבמאי, אך בעבר הוצע לו לביים את אחד מסרטי ה"אקס מן", ובנוסף גם שלושה סרטים בעלי תקציב גדול כגון;"ג'יי אדגר" בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו, "בלי חוקים" בכיכובם ג'ון טרבולטה ובניסיו דל טורו, ואילו השלישי היה "טעון הגנה" אשר בו כיכבו ריאן ריינולדס ודנזל וושינגטון. עם זאת, אספינוזה בחר לביים את "טעון הגנה" אשר יצא ב-2012 וגרף כ-208 מיליוני דולרים.

צמד הכוכבים, טום הארדי וגארי אולדמן אשר כיכבו זה לצד זה בסרטו של כריסטופר נולאן "עלייתו של האביר האפל", ובסרטו של תומאס אלפרדסון "החפרפרת", יככבו בסרט "ילד 44" בתפקידים הראשיים. בין היתר, כוכבת הסרט "פרומיתאוס", נומי ראפאס לוהקה לתפקיד הנשי הראשי מוקדם יותר השנה. וכעת גם מתברר שהשחקנים; פארס פארס ופאדי קונסידין יככבו בסרט בתפקידים משניים.

על-פי הדיווחים החדשים, פאדי קונסידין ("בליץ" ובקרוב יככב ב"סוף העולם") והשחקן השבדי, פארס פארס ("כוננות עם שחר") הצטרפו לאנסמבל המרשים של "ילד 44". השחקן פארס יככב בסרט כאחד מבעלי בן בריתו של טום הארדי, ואילו תפקידו של קונסידין נשמר בסוד לעת עתה.

העלילה, אשר מבוססת על ספרו של טום רוב סמית באותו השם, מגוללת את סיפורו של סוכן רוסי בשם ליאו דמידוב (טום הארדי) אשר חוקר סדרה של רציחות אכזריות בברית המועצות בעת שהמדינה נמצאת תחת שלטונו של סטלין. הסרט שעליו מבוסס הסרט, הוא הספר הראשון בטרילוגיה, כך שייתכן וחברת ההפקה סאמיט אנטרטיינמנט אשר אחראים על הפקתו של הסרט, יכולים להפיק עוד סרטי המשך וזאת במידה והסרט הראשון יהיה להצלחה.

את הסרט "ילד 44" יפיק רידלי סקוט ("פרומתיאוס" ) כמפיק בפעול לצידה של מולי קונרס אשר לקחה חלק בהפקת הסרט "פאנץ' 119". כמו כן, אספינוזה שואף לסיים את צילומי הסרט בהקדם בתקווה שהסרט יגיע אל בתי הקולנוע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על דניאל אספינוזה יפיק את "ילד 44"
סרטים בקולנוע