האם ביינס זקוקה לטיפול נפשי?

רכילות
כוכבת הקולנוע לשעבר, אמנדה ביינס אשר הסתבכה עם החוק יותר מדי פעמים, חוזרת לעשות זאת שוב והפעם היא נתפסה מעשנת באנג, או כך לפחות נאמר מפי נציג המשטרה.

האם ביינס זקוקה לטיפול נפשי?
האם ביינס זקוקה לטיפול נפשי?

האם אמנדה ביינס תקבל את העזרה שרבים מאמינים שהיא צריכה?, אתמול בלילה ביינס נעצרה בדירתה שבניו-יורק בחשד לשיבוש ראיות לאחר שזרקה מחלון ביתה באנג שבו השתמשה על פי החשד. אתמול, בבוקר יום שישי היא הופיעה בבית המשפט עם שיער פרוע או כמה שנראה פאה בלונדיני, ובמהלך השימוע ביינס הכחישה את החשדות נגדה ואף ציינה כי היא מעשנת אך ורק גראס רפואי.

ביינס והפאה החדשה



לאחרונה ביינס עברה מלוס אנג'לס לניו-יורק לאחר ששכניה הקודמים דחו אותה כאשר בשיא חוצפתה היא עישנה במסדרונות הבניין, דבר שעור זעם בקרב הדיירים. לאחר שעברה לדירתה החדשה ואף התאקלמה בה, הדבר לא מנע ממנה להמשיך ולעשות צרות לכל הסובבים אותה. בנוסף, על-פי הדיווחים במהלך החודשים האחרונים ביינס גם נזרקה ממכוני כושר רבים לאחר התנהגותה הבוטה ואף לאחר שנצפתה מעשנת גראס בחדר הלבשת הנשים.

רק בשנה שעברה נשלל רישיון הנהיגה שלה וזאת לאחר שהיא נהגה בשכרות ובנוסף לכל גם עישנה גראס ברכבה, עם זאת, הדבר היותר הזוי שעשתה הוא לא לפרוש מקריירת המשחק כאשר ציינה זאת לעוקביה בטוויטר. לאחר כל המקרים הללו והחשדות המתווספות בכל יום ויום, הדבר מביא רבים לתהות האם ייתכן שביינס סובלת ממחלת נפשית. אך האם היא צריכה עזרה מהסוג הזה?, לא בדיוק, אחרי הכל היא לא עשתה לעצמה נזק פיזי, חוץ מפגיעה תדמית דבר שבהחלט ישפיע על העתיד שלה.

על-פי דיווחי האתר "Radar Online" הוריה של ביינס נפגשו עם מספר עורכי דין בחודש האחרון כדי לבדוק את האפשרות לשלוח אותה למרכז גמילה אשר יאפשר השגחה מלאה על בתם. הוריה של ביינס רוצים לעשות זאת כדי שיפקחו עליה בארבע עיניים כדי שהיא תחזור למציאות ותשוב להיות אותו שחקנית מפורסמת אשר עולה בכותרות חיוביים.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האם ביינס זקוקה לטיפול נפשי?
סרטים בקולנוע