התחנה הבאה: טיסה לחלל עם דיקפריו

רכילות
על ממונו הרב של דיקפריו אין עוררין, וכמו כן הכוכב ההוליוודי אשר נכח בפסטיבל קאן ביום חמישי האחרון, החליט לברר מהו הסכום המרבי שיציעו כדי לטוס עימו אל החלל, וכמו שחשבנו התוצאות לא היו רעות בכלל.

התחנה הבאה: טיסה לחלל עם דיקפריו
התחנה הבאה: טיסה לחלל עם דיקפריו

ליאונרדו דיקפריו אשר ידוע בעושרו הרב, כמו גם בתרומות למען המלחמה באיידס, הציע את עצמו במכירה פומבית כאשר האדם שיציע מעל למיליון דולרים שילכו לעמותה, יזכה לטוס איתו לחלל. זאת כאמור נערך בפסטיבל קאן אשר משך את תשומת ליבם של נוכחים רבים, ביניהם אזרח רוסי אשר הציע כ-1.2 מיליון יורו כדי לרכוש את הזכות לטוס לחלל עם הכוכב הקולנוע ליאונרדו דיקפריו.

שרון סטון היה המנחה הבלעדית על המכירה הפומבית שכל תרומותיה הלכו לקרן העולמית למלחמה באיידס. כמו כן, האזרח הרוסי המאושר שילם סכום מכובד בסך 1.2 מיליון יורו (מיליון וחצי דולר) כדי לטוס לחלל בטיסת וירג'ין גלקטיק כשלצידו יישב כוכב הסרט "גטסבי הגדול", ליאונרדו דיקפריו. זאת כאמור תהיה הפעם הראשונה שמנכ"ל וירג'ין, ריצ'רד ברנסון מוציא מיזם מסוג זה המאפשר למרבה במחיר לטוס לחלל.

עוד דווח כי לאחר שהאזרח הרוסי קיבל את הזכות לשבת לצידו של דיקפריו בטיסה לחלל, שרון סטון החליטה שהתרומות לא מספיקות והצליחה לשכנעה זוג נוסף לשלם כ-2.3 מיליוני דולרים עבור שני מושבים באותה הטיסה. כל שלושת התורמים יבלו בשלושה ימי אימוני עם ליאונרדו דיקפריו שזה כאמור יתבצע בטקסס. סטון, שכמובן נהנתה מעניין המכירה, סיפרה: לא בכל יום טסים לחלל עם כוכב קולנוע נאה כמו דיקפריו".

מלבד התרומה שאליה התנדב ליאונרדו דיקפריו, הוא גם קידם את סרטו של באז לורמן "גטסבי הגדול" אשר מוקרן בימים אלו, ולמי שרוצה לראות את דיקפריו לפני טיסתו המיוחלת מוזמן לעשות זאת בבתי הקולנוע השונים. והנה הטריילר למי שעדיין לא צפה.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על התחנה הבאה: טיסה לחלל עם דיקפריו
סרטים בקולנוע