רובין וויליאמס חוזר לטלוויזיה

טלוויזיה
בסתיו הקרוב ערוץ CBS האמריקאי יעלה לשידור סדרת טלוויזיה קומית חדשה בכיכובם של רובין וויליאמס ושרה מישל גלר, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו ובהופעה הטלוויזיונית הראשונה של רובין וויליאמס מאז שנות ה-80.

רובין וויליאמס חוזר לטלוויזיה
רובין וויליאמס חוזר לטלוויזיה

הסדרה החדשה שנושאת את השם The Crazy Ones היא סדרת טלוויזיה קומית העוסקת במה שמתרחש בעולם הפרסום באמצעות סיפורו של מנהל משרד הפרסום "רוברטס את רוברטס" בשיקאגו בשם סיימון רוברטס (רובין וויליאמס) ומערכת היחסים שלו עם בתו, סידני רוברטס (שרה מישל גלר), כשבפרק הפיילוט של הסדרה משתתפת קלי קלארקסון (הזוכה הראשונה של אמריקן איידול) בתפקיד אורח.

טריילר מלא והצצה ראשונה אל הסדרה:



הסדרה הקומית החדשה צפויה לעלות לשידור בספטמבר 2013 ובינתיים הוזמנה לעונה אחת בלבד. הסדרה נוצרה על ידי התסריטאי דייוויד אדווארד קלי, בעלה של מישל פייפר, שאחראי בעיקר על יצירת סדרות טלוויזיה משפטיות כדוגמת "הפרקליטים", "בוסטון ליגל" ו"פרקליטי אל.איי."

רובין וויליאמס ושרה מישל גלר



לצד שרה מישל גלר ורובין וויליאמס, מככבים גם ג'יימס ווק, האמיש לינקלייטר ואמנדה סטון. זוהי בעצם סדרת הטלוויזיה הראשונה שבה מככב רובין וויליאמס מאז שכיכב בסדרת הטלוויזיה "מורק ומינדי" משנות ה-80, מאז הוא הופיע בתכניות טלוויזיה שונות אך בתפקידי אורח בלבד.

מאחורי הקלעים של הסדרה:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רובין וויליאמס חוזר לטלוויזיה
סרטים בקולנוע