אמילי בלאנט וטום קרוז בסרט "חי כדי להרוג"

קולנוע
בימים אלה ממש נמצאים בעיצומם צילומי הסרט "חי כדי להרוג" ובו מככבים השחקנית הבריטית אמילי בלנט וטום קרוז שזהו שיתוף הפעולה הראשון ביניהם, שעבור אמילי בלנט זה הסרט הראשון שבו היא נוטלת חלק בסצנות אקשן.

אמילי בלאנט וטום קרוז בסרט "חי כדי להרוג"
אמילי בלאנט וטום קרוז בסרט "חי כדי להרוג"

הסרט "חי כדי להרוג" (All You Need Is Kill) אשר צפוי לצאת בשנה הבאה, מבוים על ידי דאגלס לימאן על פי תסריט שעובד על ידי דנטה הארפר. הסרט החדש הוא סרט מדע בדיוני המבוסס על ספר יפני מאת הירושי סקורזאקה שנושא את אותו השם.

הפקת הסרט החלה בלונדון בספטמבר 2012, כשהתסריט נכתב על ידי דנטה הארפר ונמכר לאולפני האחים וורנר תמורת עסקה בשווי 3 מיליוני דולרים. הפרוייקט יצא לדרך עוד לפני שטום קרוז לוהק לתפקיד הראשי ומאז התסריט שונה ונכתב מחדש מספר פעמים על-ידי ג'ובי הרולד וסטיב קלובס (תסריטאי סדרת סרטי "הארי פוטר").

עלילת הסרט החדש מתמקדת בעידן עתידני ומגוללת את קורות האנושות הנמצאת במלחמה מול גזע חייזרי בשם מימיקים. הקצין ביל קייג' (טום קרוז) הוא איש צבא שמעולם לא ראה יום קרב עד שנשלח למשימת התאבדות, אל קרב כשהוא לא מצויד כהלכה. הוא נהרג בתוך דקות אך באורח פלא מתעורר ומואלץ להילחם שוב ולמות שוב ושוב. הוא מבין שעסק עם החייזרים הביאה לכך שהוא נזרק ללולאת זמן ונידון להילחם בברוטאליות על חייו שוב ושוב. אך ככל שהוא נידון להלחם שוב ושוב הוא מחכים ולומד, ועד מהרה מתחבר ללוחמת הכוחות המיוחדים, ריטה ורטאסקי (בגיולמה של אמילי בלנט הנפלאה), שמעוניינת בכל כוחה להיאבק בגזע המימיקים החייזרי. כשריטה וביל נלחמים מול החייזרים, הקרב הופך להזדמנות למצוא את המפתח לשיבוש תכניתם של החייזירים לפלוש לכדור הארץ.

לצידם של טום קרוז ואמילי בלאנט יככבו ביל פקסטון, שרלוט ריילי, ג'ונס ארמסטרונג, מריאן ז'אן באפטיסט וטוני ווי. הסרט "חי כדי להרוג" צפוי לצאת לאקרנים בבכורה עולמית ב-6 ביוני 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אמילי בלאנט וטום קרוז בסרט "חי כדי להרוג"
סרטים בקולנוע