"מהיר ועצבני 6" בראש טבלת שוברי הקופות

קולנוע
הפרק השישי בסדרת סרטי "מהיר ועצבני" יצא למסכים ברחבי העולם ועל פי דיווחים בבריטניה הסרט כבר הפך לשובר קופות מטורף ועצבני כשהכניס 13.2 מיליוני דולרים ביום הראשון להקרנתו על מסכי הקולנוע בממלכה המאוחדת.

"מהיר ועצבני 6" בראש טבלת שוברי הקופות
"מהיר ועצבני 6" בראש טבלת שוברי הקופות

זהו ההישג הגדול ביותר של אולפני יוניברסל בבריטניה וכבר עכשיו הוא הופך לסרט הטוב ביותר בסדרת "מהיר ועצבני", ויש לזכור כי הסרט החמישי בסדרת מהיר ועצבני, שיצא ב-2011 הכניס 600 מיליוני דולרים מרחבי העולם. אך האולפנים בטוחים שהסרט החדש יכניס הרבה יותר, מאחר וההתעניינות בו גדולה בהרבה.

בינתיים הסרט מתייצב בראש טבלת שוברי הקופות בבריטניה ומדיח בכך את "גטסבי הגדול" של לאונרדו דיקפריו, בפער לא קטן ממנו. הסרט ייצא לאקרנים בארץ ב-23 במאי בעוד שבארצות הברית הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-24 במאי וצפוי להתייצב גם בראש טבלת שוברי הקופות בצפון אמריקה.

טבלת ארבעת שוברי הקופות בבריטניה:

1. "מהיר ועצבני 6" - 8,717,534 לירות שטרלינג (כ-13 מיליוני דולרים)
2. "גטסבי הגדול" - 4,095,325 ליש"ט
3. "סטארטרק: האויב בתוכנו" - 3,678,228 ליש"ט
4. "איירון מן 3" - 1,400,462 ליש"ט

ריאיון עם כוכבי "מהיר ועצבני 6":



הסרט "מהיר ועצבני 6" מגולל את קורותיהם של דון ובריאן שממשיכים להימלט מזרועות החוק האמריקאיים. בינתיים הסוכן הובס רודף אחר כנופיית מבריחי רכבים שבראשם לטי אורטיז, אהובתו לשעבר של דום אשר החשיבו אותה למתה. על מנת לעצור את הכנופייה הובס מציע לדום חנינה אם יסייע לו לעצור את הכנופייה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מהיר ועצבני 6" בראש טבלת שוברי הקופות
סרטים בקולנוע