ריהאנה נוקמת בכריס בראון?

רכילות
לאחר שזרק את ריהאנה, כריס בראון נצפה בניו-יורק עם האקסית הלוהטת קרוצ'ה טראן, אך כאשר היא גרמה לו לחוסר ריכוז, הוא עשה תאונה. ובין היתר, ריהאנה החליטה לנקום בדרך לוהטת.

ריהאנה נוקמת בכריס בראון?
ריהאנה נוקמת בכריס בראון?

אתמול (ד') כריס בראון עשה תאונה בשעה שנהג ברכבו היוקרתי מסוג ריינג' רובר כשלצידו במכונית האקסית הלוהטת קרוצ'ה טראן באזור לוס אנג'לס, עם זאת, לא נגרם נזק רב לרכבו או לרכב האישה שבה הוא פגע. אך השניים עצרו בצד הדרך והחליפו פרטים בשעה שהכל תועד בקטע וידאו שצולם על-ידי צלם מאתר הרכילות TMZ. כמו שנאמר, לרכבים כמעט ולא קרה כלום, אולי שריטות בודדות, למעט פרט שולי אחד.

על-פי דיווחי אתר הרכילות TMZ, בראון היה במכוניתו עם האקסית קרוצ'ה טראן אשר החזיקה במערכת יחסים דיי ארוכה עם בראון שנפרד ממנה באוקטובר 2012 לטובת המשך מערכת היחסים העגומה שהייתה לו עם זמרת הפופ הסקסית ריהאנה. הקשר עבד ואף השניים עלו בכותרות מספר פעמים כאשר צולמו זה לצד זו. אך בחודשים האחרונים התווצרו בעיות חדשות שהובילו לסיום הקשר וחזרתו אל האקסית.

זה ממש לא הפתעה, בשבועות האחרונים רצו שמועות שלפיהן השניים עשויים לחזור האחד לשנייה, וההוכחה לכך מגיע דווקא מאירוע התאונה. בשבוע האחרון השתיים בילו הרבה זמן ביחד. זה הגיוני ולגיטימי לצאת לכוס קפה עם האקסית, אבל לנסוע איתה בעיר באמצע היום זה כבר משהו אחר, אלא אם כן השתיים חזרו ועדיין לא חשפו את העניין.

אגב, ריהאנה שלא יכלה לסבול את כל עניין המשחקים מצידו של בראון החליטה להגיב לכך ועשתה זאת בחשבון הטוויטר שאליו העלתה תמונה של ישבנה הלוהט במכנסיים קצרצרים עם חוטיני אדום וכמעט בלתי נראה. בעת פירסום התמונה ריהאנה כתבה כי התמונה לקוחה מקליפ חדש שעדיין לא נחשף, אך בנינו זה רק כדי להראות לבראון מה הוא באמת הפסיד.

מי היה מוותר על ישבן שכזה?

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ריהאנה נוקמת בכריס בראון?
סרטים בקולנוע