פורסט וויטאקר משרת את נשיאי ארה"ב

קולנוע
לאחר שגילם שלל תפקידים בדרמות שונות והתפרסם בתור אידי אמין דדה, הדיקטטור האוגנדי בסרט "המלך האחרון של סקוטלנד" פורסט וויטאקר צפוי לככב הקיץ בדרמה היסטורית חדשה ומסקרנת ובה הוא מגלם משרת העובד בבית הלבן תחת שמונה נשיאים.

פורסט וויטאקר משרת את נשיאי ארה"ב
פורסט וויטאקר משרת את נשיאי ארה"ב

הסרט החדש בבימויו של לי דניאלס (שהביא לנו בשנה שעברה את "העיתונאי" וזכור כבמאי הסרט "פרשיוס" המטלטל) שנקרא "המשרת", הוא דרמה היסטורית המגולל את קורותיו של המשרת ססיל גיינס, משרת אפרו-אמריקאי בבית הלבן שהיה עד במהלך המאה ה-20 לאירועים היסטוריים ועבד תחת חמישה נשיאים בשנים 1952 - 1986. הסרט ייצא לאקרנים ב-16 באוגוסט 2013 אם כי ישנם דיווחים סותרים לפיהן הסרט ייצא דווקא ב-18 באוקטובר. הסרט מבוסס על סיפור חייו האמיתי של יוג'ין אלן שעבד כמשרת הבית הלבן במשך למעלה משלושה עשורים.

טריילר הסרט:



פורסט וויטאקר המגלם את המשרת בסרט, מככב לצד אנסמבל שחקנים כאופרה ווינפרי המגלמת את רעייתו, שחוזרת לקולנוע אחרי תקופה ארוכה, קובה גודינג ג'וניור, ונסה רדגרייב, אלכס פטיפר, מריה קארי, שהשתתפה גם בסרט "פרשיוס" של לי דניאלס, ועמם נוטלים חלק גם רבים מכוכבי הוליווד בתפקידים היסטוריים כמו רובין וויליאמס המגלם את הנשיא דווייט אייזנהאואר, ג'יימס מרסדן כג'ון קנדי, ליב שרייבר כלינדון ג'ונסון, ג'ון קיוזאק כריצ'רד ניקסון, אלן ריקמן כרונלד רייגן, ג'יין פונדה כננסי רייגן ואחרים.

זכויות ההפצה מצויים בידי חברת The Weinstein Company, שקיבלה את זכויות ההפצה לאחר שקולומביה פיקצ'רס וויתרה עליהם. הסרט מתמקד באירועי הגזענות נגד שחורים במהלך המאה ה-20 ומגולל את קורותיו של המשרת האפרו-אמריקאי על רקע הפליית השחורים בארצות הברית.

פורסט וויטאקר וקובה גודינג ג'וניור כמשרתים בסרט:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פורסט וויטאקר משרת את נשיאי ארה"ב
סרטים בקולנוע