אויבו של וולברין נחשף

קולנוע
לאחר הרבה זמן שהושארנו במתח כה רב ובסקרנות יתרה על מה יעלה בגורלו של הוולברין, אולפני פוקס המאה ה-20 חשפו טריילר חדש הנותן הצצה חטופה על מעלליו של וולברין ובין היתר על אויבו החדש.

אויבו של וולברין נחשף
אויבו של וולברין נחשף

אז לאחר שסרטו של שיין בלאק "איירון מן 3" העוקב אחר רוברט דאוני ג'וניור כאיירון מן יצא לאקרנים לפני כשלושה שבועות, זכה לביקורות נלהבות ואף נכנס לטבלת הסרטים שחצו את רף מיליארד הדולר כשהוא במקום ה-16. בעוד פחות מחודש יגיע אל בתי הקולנוע סרטו המדובר של זאק סניידר "איש הפלדה" המתאר מחדש את חייו של סופרמן שאותו מגלם הבריטי הנרי קאוויל. אך עם זאת, סרטו של ג'יימס מנגולד "וולברין" הוא היותר מסקרן השנה מאחר והעלילה לוקחת את וולברין (יו ג'קמן) ליפן שם הוא נלחם מול אויב חדש שדומה בהרבה מובנים לדמותו של לשרדר, האויב המושבע של צבי הנינג'ה.

העלילה החדשה לוקחת את וולברין ליפן, שם הוא ילחם בסמוראים ובין היתר על חייו לאחר שניחן בחיים אלמותיים. עם זאת, לאחרונה נחשפה כרזה בה מופיע אויבו החדש של הוולברין שהרבה מתח שרר מאז שהיא נחשפה, אך כעת, אולפני פוקס המאה ה-20, המפיצים הרשמיים של "וולברין", חשפו טריילר חדש אשר נותן הצצה חטופה על אותה דמות מסתורית שתילחם כנגד וולברין הנצחי.



כפי ששמתם לב זה נראה כמעין ספוילר לסרט הבא בסדרת האקס-מן, "אקס-מן: ימים של עבר עתיד", כאשר פמקה ג'נסן חוזרת בדמותה של ג'ין גריי שלא ממש ברור מה היא עושה שם הגורם לוולברין הקשוח לצרוח כמו נקבה. בין היתר הטריילר חושף את רגעי השיא כאשר וולברין שלנו מכניס את עצמו לקרב אינסופי של סמוראים ובעיקר כנגד עצמו. לאחר שהציל יפני שהתגלה כאיש חשוב, הוא מוריש לו את חיי הנצח לאות הכרת תודה על כך שהציל את חייו. בנוסף, אנחנו זוכים להצצה נדירה על אויבו של וולברין שבטריילרים הקודמים לא הוצג.

ארבע שנים עברו מאז יציאתו לאקרנים של הסרט הקודם "X-מן המקור: וולברין" אשר מתאר את עברו האלים של וולברין. אותו סרט זכה לגרוף כ-373 מיליוני דולרים. בקרוב מאוד כולנו נזכה לראות מה יעלה בגורלו של וולברין ואין ספק שהוא יהיה אחד משוברי הקופות הגדולים של הקיץ. אז מה אתם אומרים לגבי הטריילר החדש, אתם מוכנים לראות את וולברין שולף את טפריו?

הסרט כאמור בוים על-ידי ג'יימס מנגולד ("כמו יום ולילה") מתסריטם של כריסטופר מקווארי ("ג'ק צייד הענקים") ופרנק מילר ("300"). לצד יו ג'קמן החוזר לגלם את הוולברין יככבו פמקה ג'נסן, וויל יאן לי, בריאן טי והירויוקי סנאדה. הסרט יעלה לאקרנים בארצנו בתאריך יום חמישי, 25 ביולי 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אויבו של וולברין נחשף
סרטים בקולנוע