מ"איירון מן" למאסטר שף

קולנוע
עם סיום הסרט השלישי "איירון מן 3", ג'ון פאברו אשר כיכב כעוזרו של טוני סטארק/איירון מן, מגיע עם סרט משלו וגם חבריו שאותם לא השאיר מאחור.

מ"איירון מן" למאסטר שף
מ"איירון מן" למאסטר שף

עם יציאתו של "איירון מן 3" אל בתי הקולנוע אנחנו בטוחים שכבר שכחתם את ההתרחשויות בסרט הקודם "איירון מן 2", אך עם זאת, השחקנים שכיכבו בו לא נתנו לזה לקרות. מספר שבועות לאחר שרוברט דאוני ג'וניור כבש את מסכי הקולנוע עם חליפות ה"איירון מן" המשודרגות ומופע הזיקוקים שהכין לאהובתו, רוברט דאוני ג'וניור מצטרף לסרטו החדש של ידידו הוותיק ג'ון פאברו בסרט הקומדיה "שף".

בנוסף, גם הכוכבת ההוליוודית, סקרלט ג'והנסון אשר כיכבה לראשונה כאלמנה השחורה לצד רוברט דאוני ג'וניור כאיירון מן/ טוני סטארק בסרט "איירון מן 2", לוהקה לסרטו של ג'ון פאברו. על-פי דיווחי האתר "ההוליווד ריפורטר", ג'והנסון לוהקה לתפקיד המשנה בקומדיה החדשה "שף" בבימויו של פאברו שגם מככב בתפקיד הראשי כשף המחליט לעזוב את המסעדה שבה הוא עובד כדי לפתוח מסעדה משלו.

סקרלט ג'והנסון אשר הופיעה לראשונה בדמותה של "האלמנה השחורה" ב"איירון מן 2" בו קיבלה זמן מסך מועט במספר סצנות אקשן ובסצנת האוטו הבלתי נשכחת שבו החליפה בנונשלנטיות את בגדיה כשהנהג שהסיעה אותה היה פאברו בכבודו ובעצמו שכמעט עשה תאונה מחוסר ריכוז לאחר שצפה בנעשה מאחור. ג'והנסון צפויה לגלם את מושא אהבתו של פבראו בסרטו החדש. עדיין לא ידוע איך היא תשתלב או מהו התפקיד של דמותה, אך אנחנו בטוחים שיהיה מצחיק לראות את השניים בעיקר את פבראו אשר צחקו עליו לאחר שסיפר כי הוא שומרו האישי של איירון מן (שממש לא צריך אחד כזה).

פאברו מציץ



באשר לג'והנסון, בקרוב היא תהיה עסוקה בימים הקרובים בלעזור להגן על העולם מפני נבלי-על בסרטם של אנטוני וג'ו רוסו "קפטן אמריקה: חייל החורף" שבקרוב יסתיימו צילומיו. בין היתר היא תהפנט אתכם (הגברים) במערכת יחסים בלתי הולמת ולא מצונזרת בסרט הביכורים של ג'וזף גורדון לוויט "דון ג'ון" העוסק בגבר מכור לסרטי פורנו אשר מוצא לנכון לעזוב הכל לטובת מערכת יחסים תקינה ובריאה שבין היתר מהווה תחליף לסרטי הפורנו.

ג'ון פאברו אשר היה אחראי על בימוי הסרטים "איירון מן" ו-"איירון מן 2", יביים את הסרט "שף" ויככב בתפקיד הראשי לצידם של רוברט דאוני ג'וניור, סקרלט ג'והנסון, ג'ון פאברו, סופיה ורגארה, ג'ון לגוויזמו ובובי קנווייל. הסרט עתיד להגיע אל בתי הקולנוע ב-2015 וכבר בימים אלו בפסטיבל הסרטים של קאן, זכויות ההפצה של הסרט נמכרו כמו לחמניות חמות. וכמו כן, צילומי הסרט צפויים להיערך בסוף הקיץ בלוס אנג'לס.

ואם כבר הזכרנו את רוברט דאוני ג'וניור, הסרט "איירון מן 3" אשר מוקרן בימים אלו, ממשיך לגרוף רווחים עצומים למעלה ממיליארד דולרים, אך עם זאת, סרטו של ג'יי ג'יי אברהמס "האויב בתוכנו: סטארטרק" השתלט על המקום הראשון והותיר מאחור את איירון מן עם רווחים של 35 מיליוני דולרים שאותם גרף בסופ"ש האחרון.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מ"איירון מן" למאסטר שף
סרטים בקולנוע