"בדרך ל...": ג'סטין ברטה התארס

רכילות
ב-2009 הוא חגג בווגאס את מסיבת הרווקים הלא מוצלחת בסרטו של טוד פיליפס "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", אך הפעם זה הולך לקרות באופן רשמי וללא שום תקלות לאחר הצעת האירוסין אשר הציע לחברתו ליה סמית'.

"בדרך ל...": ג'סטין ברטה התארס
"בדרך ל...": ג'סטין ברטה התארס

לפני ארבע שנים ג'סטין ברטה כיכב בשובר הקופות "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" בו גילם את דמותו של דאג אשר הציע לחברתו טרייסי (סשה בארס) נישואין, כמספר ימים לפני חתונתו של דאג, חבריו פיל וונק (בראדלי קופר), סטו פרייס (אד הלמס) ואלן גארנר (זאק גליפינקיס) החליטו לעשות לו הפתעה והשלושה לקחו אותו ללאס ווגאס כדי לחגוג את מסיבת הרווקים אשר הפכה לאסון. כעת, אתר הרכילות "US" מדווח כי השחקן בן ה-34 הציע נישואין לחברתו ליה סמית'.

הזוג המאורס נפגש לראשונה כאשר ג'סטין ברטה הגיע למכון הכושר שלו בלוס אנג'לס לשיעור פילאטיס ובאופן מקרי שם פגש את ליה אשר עבדה במכון כמדריכת כושר, "זו הייתה אהבה ממבט ראשון" כך נאמר ממקורב לזוג. לאחר שהפכו לזוג באופן רשמי, השניים עלו בכותרות כאשר נצפו בהוואי.



מוקדם יותר החודש השניים טסו לנפוש בדרום אמריקה באזור ביג סור השוכן דרומית למונטריי, שם במסעדת ראנץ' ברטה הציע לאהובתו ליה נישואין שכמובן לא יכלה לסרב להצעה ואמרה כן בקול גדול. לאחר מכן השניים המשיכו למקום רומנטי שם חגגו את המאורע. כמו כן, ליה היא לא החברה הראשונה של ברטה, לפניה הייתה זו אשלי אוסלן אשר כבשה את ליבו, אך הקשר לא החזיק מעמד ונגמר מהר מהצפוי. בין היתר, היה לו רומן קצרצר עם השחקנית הלוהטת סקרלט ג'והנסון, אבל זה כבר סיפור אחר.

ואם באירוסין עסקינן, בקרוב ג'סטין ברטה ישוב למקום שבו הכל התחיל, לאס ווגאס בסרט האחרון בטרילוגיה "הנגאובר 3: חוזרים לווגאס". הפעם אין שום מסיבת רווקים או חתונה באופק. ארבעת החברים הבלתי נפרדים (ג'סטין ברטה, זאק גליפינקיס, בראדלי קופר ואד הלמס) חוזרים לסבב שיכרון חושים נוסף עם צרות גדולות מהרגיל והרבה החלטות שטותיות. הסרט כאמור יעלה לאקרנים בארץ ביום חמישי, 30 במאי 2013.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "בדרך ל...": ג'סטין ברטה התארס
סרטים בקולנוע