קלואי מורץ ואסא באטרפילד בסרט חדש

קולנוע
צמד הכוכבים הצעירים, אסא באטרפילד וקלואי מורץ אשר כיכבו בסרטו עטור הפרסים של מרטין סקורסזה, "הוגו", מתאחדים לסרט הפנטזיה "הקרקס הלבן".

קלואי מורץ ואסא באטרפילד בסרט חדש
קלואי מורץ ואסא באטרפילד בסרט חדש

סרטו של הבמאי המהולל מרטין סקורסזה, "הוגו" זיכה אותו בפרס גלובוס הזהב לבמאי הטוב ביותר וזאת בזכותם של כוכבי הסרט; סשה ברון כהן בתפקיד יוצא מן הכלל אשר גילם חייל שאיבד את רגלו במלחמת העולם הראשונה, בן קינגסלי הנהדר אשר גילם את דמותו של בעל חנות צעצועים בתחנת הרכבת שבעברו היה קוסם ואיש קולנוע חשוב. וכמובן שתי השחקנים הבולטים שביניהם; אסא באטרפילד וקלואי מורץ אשר כבשו את ליבם של הצופים שגרמו להם להזיל דמעה או שתיים.

על-פי דיווחים חדשים אסא באטרפילד וקלואי מורץ מתאחדים לסרט הביכורים של הצמד הפולני כריס לויס ומאסיק סזברוסקי "הקרקס הלבן" המגולל את סיפורו של טייס צעיר הנשלח למשימתו הראשונה המסתיימת מהר מאוד בהתרסקות מטוסו אל תוך יער סבוך בשיאה של מלחמה. מדובר בסרט פנטזיה השזור בהרפתקה מרגשת וטרגית בעולם שבו רובוטים, ילדי פרא, דוב מדבר וזמרת יפייפיה מנסים לשרוד כנגד רודן מטורף.

הראשון לדווח היה האתר "וראייטי" אשר בו דווח כי קלואי מורץ ("קיק אס") ואסה באטרפילד ("נני מקפי 2 הקסם חוזר") לוהקו לסרט "הקרקס הלבן". הבמאי טרי גיליאם אשר היה אחראי על הפקתם הסרטים הדיי מוצלחים "פחד ותיעוב בלאס וגאס" ו-"מופע הפלאים של דר' פרנסוס", ישמש כמפיק בפועל לצידם של כריס לויס ומאסיק סזברוסקי. בין היתר, בסרט יככבו גם אנדרה רייזברוג אשר כיכבה לאחרונה ב"אבדון" לצידו של טום קרוז וכריסטיאן פרידל ("סרט לבן") אשר יהיה הסרט האמריקאי הראשון שבו יככב.

כמו כן, בחודש יולי הקרוב נזכה לראות את קלואי מורץ בסרטו של ג'ף וודלו "קיק אס 2" אשר בו היא תילחם בכנופייתו של "רד מיסט" (כריסטופר מינץ'-פלסה) ולצידה אהרון ג'ונסון כקיק אס, ג'ים קארי בתפקיד קולונל סטארס ולצידם יככבו גם דונלד פאיסון וקלארק דוק. כשלושה חודשים לאחר מכן, מורץ תגיע בסרטה של קימברלי פרייס "קארי" המבוסס על סרט האימה משנת 1976 אשר בוים על ידי בריאן דה פלמה.

"קארי":



לאחר כשנתיים מאז "הוגו" של סקורסזה, אסא באטרפילד יראה את פרצופו בבתי הקולנוע עם סרטו המצופה של גאווין הוד "המשחק של אנדר" המבוסס על ספרו של אורסון סקוט קארד באותו השם אשר עוקב אחר אנדר וויגין (אסא באטרפילד), נער צעיר הנשלח לבית ספר ללחימה לצד נערים ונערות נוספים מרחבי העולם וזאת כדי למצוא את האחד אשר ינהיג את בני באדם במלחמה כנגד החייזרים שתקפו את כדור הארץ לפני שנים.

"המשחק של אנדר":



כאמור, "הקרקס הלבן" יבוים על-ידי כריס לויס ומאסיק סזברוסקי שגם כתבו את התסריט, הסרט בכיכובם של קלואי מורץ, אסא באטרפילד, אנדרה רייזברוג וכריסטיאן פרידל. צילומי הסרט יערכו בגרמניה ובסרביה בפברואר 2014, ויגיע אל בתי הקולנוע כשנה לאחר מכן.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קלואי מורץ ואסא באטרפילד בסרט חדש
סרטים בקולנוע