דרך ללא חזרה?: טום הנקס במאדים

קולנוע
דרו גודרד וג'וס ווידון אשר שיתפו פעולה בסרט האימה "בקתת הפחד" מ-2011, חוזרים לעשות זאת שוב והפעם במדע בדיוני העונה לשם "המאדים" בכיכובו של טום הנקס.

דרך ללא חזרה?: טום הנקס במאדים
דרך ללא חזרה?: טום הנקס במאדים

על-פי הדיווחים החדשים, ג'וס ווידון במגעים לכתיבת תסריט הסרט "המאדים" בשיתוף עם דרו גודרד שגם יביים אותו. כמו כן, הסרט "המאדים" מבוסס על ספרו של אנדי וויר באותו השם אשר יצא כספר אלקטרוני שאת זכויותיו רכשה חברת ההוצאה לאור "Crown Publishing", חברת בת של החברה הגדולה בעולם להוצאה לאור, "רנדום האוס" אשר היו אחראים על ההוצאה לאור של סדרת הספרים המצליחה "הארי פוטר" אשר נכתבה על-ידי הסופרת הרווחית בעולם, ג'יי קיי רולינג.

"המאדים" הינו מותחן בדיוני המגולל את סיפורו של אסטרונאוט התקוע על כוכב מאדים. בזמן שהזמן והחמצן אוזלים, האסטרונאוט צריך למצוא פתרון זמני שיאפשר לו לשרוד על הכוכב נטול החמצן למספר שעות כדי למצוא פיתרון שיחזיר אותו אל כדור הארץ. הסרט בעצם הכלאה בין סרטו של רון האוורד "אפולו 13" לבין סרט הדרמה "להתחיל מחדש" שגם בהם כיכב טום הנקס אשר ניסה למצוא את כל הפתרונות האפשריים כדי שיוציא עצמו מהצרה שאליה נכנס.

מלבד "מאדים", מחכים לנו עוד שתי סרטים העוסקים בחלל ובתרחישים המוזרים הקורים בו. הראשון הוא סרטו של אלפונסו קוארון "כח המשיכה" בכיכובם של ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק אשר טסים לחלל לצורך מחקר מדעי, אך בהגיעם אל מחוץ לאטמוספירה משהו משתבש וגורם להרס מעבורת החלל המשאירה את השתיים לבד בחלל.



הסרט הנוסף הוא "דו"ח אירופה", מותחן חדש הנוטף אימה רק מלצפות בטריילר, הסרט כאמור מגולל את סיפורם של שישה אסטרונאוטים אשר טסים לירח הרביעי של צדק, "אירופה" וזאת כדי לבדוק האם קיימות צורות חיים נוספות אל מחוץ לכדור הארץ. עושה הרושם שהשנה מוקדשת לחובבי מעריצי המד"ב למיניהם, מי יודע, אולי הפעם הסרטים הללו יצליחו לאתגר את הז'אנר ולהמציאו מחדש. בהחלט נשמע מעניין, נצטרך לחכות לתוצר הסופי, אך עד אז, צפו בטריילר המצמרר;



כמו כן, לדרו יש עוד פרויקטים שעליהם הוא עובד, ביניהם; כתיבת התסריט לסרט ההמשך "קלוברפילד" מ-2008 אשר יופק על-ידי ג'יי ג'יי אברהמס בשיתוף עם אולפני פרמאונט. וסרטו של סטיבן שפילברג "רובופוקליפסה& quot; אשר מבוסס על ספרו של דניאל ה. ווילסון המתאר התקוממות גדולה של הרובוטים היוצאים למלחמה כנגד המין האנושי. בין היתר, הוא גם לקח חלק בסרטו של מארק פורסטר "מלחמת העולם Z" בכיכובו של בראד פיט היוצא לחקור על המלחמה ההיסטורית שהתרחשה בין הזומבים לבין בני האדם.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על דרך ללא חזרה?: טום הנקס במאדים
סרטים בקולנוע