הלהיט הבא?: "סוף סוף וגאס"

קולנוע
סרטי CBS יוצאים בעקבות אולפני האחים וורנר עם סרטם החדש "סוף סוף וגאס" המגולל את סיפורם של ארבעה חברי ילדות בגיל העמידה אשר נוסעים ללאס ווגאס כדי לחגוג את מסיבת הרווקים של חברם.

הלהיט הבא?: "סוף סוף וגאס"
הלהיט הבא?: "סוף סוף וגאס"

אם חשבתם שאחרי "הנגאובר 3: חוזרים לווגאס" החגיגה תיגמר, אז טועים ובגדול. מסתבר שסרטי CBS בקרוב יפיצו לבתי הקולנוע סרט דומה ללהיט של האחים וורנר "בדרך לחתונה עוצרים בלאס ווגאס", ועושה הרושם שסרטם או בשמו "סוף סוף וגאס" ("Last Vegas") יהיה יותר מבדר וזאת בשל העובדה כי מככבים בו ארבעה מהכוכבים הגדולים של הוליווד.

מי לא היה רוצה לראות את רוברט דה נירו, מייקל דאגלס, קווין קליין ואפילו את מורגן פרימן האגדי חוגגים על הבר במועדון לילה בלאס ווגאס הנחשקת?, וזה מה שהולך להיות. בתור התחלה תוכלו לראות את הארבעה מתחילים את החגיגות בטיזר החדש שרק נחשף לאחרונה. מייקל דאגלס מגלם את דמותו של בילי, חברם של פאדי, ארקי וסאם (רוברט דה נירו, מורגן פרימן וקווין קליין) שעדיין לא התחתן, עם זאת, בבוקר אחד, השלושה מקבלים ממנו שיחת טלפון בה נאמר להם כי הוא מצא את האחת, וכדי לחגוג את המאורע, הארבעה יוצאים להשתולל בעיר החטאים.



"סוף סוף וגאס" הינו סרט קומדיה המגולל את סיפורם של שלושה חברים בגיל העמידה אשר נוסעים ללאס ווגאס כדי לחגוג את מסיבת הרווקים של חברם במשך ארבעה ימים פרועים של סקס, סמים ואלכוהול בליווי בחורות צעירות ומאוד סקסיות. הסרט הנ"ל מגיע אלינו היישר מידיו של התסריטאי המוכשר דן פוגלמן אשר כתב את התסריטים של "בולט", "פלונטר" ו-"טיפש, מטורף, מאוהב" אשר כולם בלי יוצא מן הכלל זכו להצלחה הן בביקורות והן בקופות.

כמו כן, סרטי CBS לא הראשונים ליצור סרט שבו מככבים שחקני הוליווד וותיקים הידועים בשל הצלחתם הרבה, לפניהם עשו זאת אולפני ליונסגייט בעזרתו של הבמאי פישר סטבנס אשר הביא לנו בתחילת השנה את סרט הקומדיה "לילה אחרון בעיר" אשר בו כיכבו מוותיקי הוליווד כגון; אל פאצ'ינו, כריסטופר ווקן ואלן ארקין אשר נדרשו לגלם שלושה מאפיונרים וותיקים המתאחדים ללילה אחד של פורענות רגע לפני שהם יוצאים לפנסיה. הסרט אומנם לא זכה להצלחה שלה ציפו האולפנים, אך הודות לבדיחות הגסות מצדו של פאצ'ינו וכמה סצנות טובות של מרדפים, הסרט היה טוב ולמרות התסריט הגרוע.

ואם לאס ווגאס עסקינן, ארבעתם החברים הוותיקים מהסרט הראשון "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" חוזרים למקום שבו הכל התחיל בסרטו של טוד פיליפס "הנגאובר 3: חוזרים לווגאס" שהפעם אין חתונה או מסיבת רווקים, אלא הרפתקה חדשה אשר תוביל את הארבעה (זאק גליפינקיס, בראדלי קופר, אד הלמס וג'סטין ברטה) בפעם השלישית והאחרונה לאותו מצב שהם לא יודעים מה קרה בלילה הקודם ורק נקודת אור אחת אשר תוביל אותם לכל התשובות שהם מחפשים. הסרט כאמור יגיע לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 30 במאי 2013.



הסרט "סוף סוף וגאס" בוים על-ידי ג'ון טורטלטאוב ("אוצר לאומי" ו-"שוליית המכשף"), ובכיכובם של רוברט דה נירו, מורגן פרימן, מייקל דאגלס וקווין קליין. הסרט עתיד להגיע אל בתי הקולנוע בנובמבר 2013, אך ייתכן שהמפיצים בארץ יבחרו מועד שונה מהצפוי.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הלהיט הבא?: "סוף סוף וגאס"
סרטים בקולנוע