בקרוב על מסכי הטלוויזיה: "סוכני S.H.I.E.L.D."

טלוויזיה
מוקדם יותר החודש רשת ABC האמריקאית רכשה את זכויות ההפקה לעונה הראשונה של סדרת הטלוויזיה "סוכני S.H.I.E.L.D." הצפוי לעלות לשידור בספטמבר 2013.

בקרוב על מסכי הטלוויזיה: "סוכני S.H.I.E.L.D."
בקרוב על מסכי הטלוויזיה: "סוכני S.H.I.E.L.D."

הסדרה מבית חטיבת הטלוויזיה של ענקית הקומיקס מארוול פותחה על ידי ג'וס וויידון, במאי "הנוקמים" אשר נבחר לעבוד לצד המפיקים ג'וס ווידון ומורישה טנצ'ררון בהתבסס על ארגון S.H.I.E.L.D. הנוטל נתח משמעותי מסדרת חוברות הקומיקס והסרטים של מארוול כארון מרכזי המאגד את גיבורי העל.

סדרת הטלוויזיה החדשה, הראשונה אשר מארוול מפיקה, תגולל את קורותיו של הסוכן פיל קולסון לאחר אירועי "הנוקמים" כשהוא בעצם לא מת אלא מוביל צוות חדש של הסוכנות בחקירת אירועים בלתי מוסברים ובמטרה לאגד את מיטב גיבורי העל כדי להגן על העולם מפני נבלי על השונים. כמו כן, את דמותו של פיל קולסון מגלם השחקן קלארק גרג אשר גילם את הדמות בכל סרטי מארוול.

הטריילר הראשון של הסדרה:



לצד קלארק גרג המגלם את פיל קולסון יככבו גם מינג-נא וון האלמונית אשר תגלם את הסוכנת מלינדה מיי, סוכנת מומחית לנשקים, ברט דלטון בתפקיד גרנט וורד, קלואי בנט כסקיי, האקרית מחשבים המגויסת לארגון, ליין דה קיסטקר כליאו פיץ, סוכן מומחה לטכנולוגיות, אליזבת' הנסטרידג' כג'מה סימונס ורבים אחרים.

הפקת הסדרה החלה למעשה באוגוסט 2009, אז וולט דיסני הכריזה כי רכשה את מארוול בסכום של 4 מיליארד דולר, ביוני 2010 מארוול הכריזה על מינוי ג'ף לוב לתפקיד נשיא חטיבת הטלוויזיה של מארוול וזמן קצר לאחר מינויו, הכריז כי מארוול תמשיך לפתח סדרות אנימציה אך גם תפתח עם רשת ABC סדרות טלוויזיה של ממש.

ביולי 2012 מארוול החלה בדיונים מול ABC על הפקת סדרת טלוויזיה אשר תתבסס על עולם הקולנוע שמארוול יצרה מאז הפקת הסרט "איירון מן" הראשון. חודש לאחר מכן הוכרז כי במאי "הנוקמים", ג'וס וויידון, ייטול חלק בהפקת הסדרה החדשה. מעט אחר כך ABC כבר הזמינה פיילוט לסדרה.

בינואר 2013 נשיא רשת ABC פול לי הודה כי הסדרה תתרחש על פי קווי העלילה לאחר אירועי הנוקמים. צילום הפיילוט יצא לדרך ב-22 בינואר 2013 ובאפריל כבר נודע כי הסדרה תיקרא "סוכני S.H.I.E.L.D.". כאמור, הסדרה צפויה לעלות לשידור בספטמבר 2013 ברשת ABC האמריקאית. נכון לרגע זה לא ידוע איזו רשת תשדר את הסדרה בישראל.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב על מסכי הטלוויזיה: "סוכני S.H.I.E.L.D."
סרטים בקולנוע