"רידיק" חוזר בטריילר מלא

קולנוע
חברת ההפקה יוניברסל שבין היתר עומדת מאחורי הפצת הסרט "רידיק", חשפה את הטריילר הרשמי אשר בו מככב וין דיזל כרידיק המצפה לבואם של ציידי הראשים.

"רידיק" חוזר בטריילר מלא
"רידיק" חוזר בטריילר מלא

בזמן האחרון דוויין ג'ונסון (דה רוק") עושה יותר מדי רעש, הוא זוכה להרבה ביקורות חיוביות על היותו שחקן מוכשר שבדרכו לכבוש את מקומו של וין דיזל בתעשיית הגדולה, או כך לפחות אומרים. מתחילת השנה ג'ונסון כיכב בסרטו של ג'ון מ. צ'ו "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" והמשיך לסרטו של מייקל ביי "רווח וכאב" ובקרוב נראה אותו גם ב"מהיר ועצבני 6" הצפוי להגיע לאקרנים בעוד כשבוע בלבד. אבל בנינו, דיזל יש רק אחד והוא לוקח את דוויין ג'ונסון בכיס הקטן שלו עם סרטים רבים שבהם יככב עוד השנה, בניהם סרטו של דיוויד טוואהי "רידיק" אשר לו נחשף הטריילר הרשמי.

כמו כן, הטריילר אשר נחשף לפני כמספר שעות, מציג את סיפורו של רידיק (וין דיזל) אשר ממשיך את מעלליו לאחר אירועי הסרטים הקודמים ("פיץ' בלאק" ו-"רידיק: המסע מתחיל"). כעת רידיק מוצא את עצמו במנוסה מקבוצת ציידי ראשים מאומנים שבראשם עומד אויב וותיק אשר רוצה לערוף את ראשו של רידיק בשל עניין לא סגור. אך ישנה בעיה אחת, לאחר שאחד מציידי הראשיים יורה בנשקו ללא מעצורים, הדבר גורם לחייזרים בסגנון "הנוסע השמיני" לצאת ממעמקי האדמה, ומפה האקשן רק מתחיל.

הטריילר פותח כאשר ספינה מלאה בציידי ראשיים מגיעה אל כוכב שכוח-האל שבו רידיק נמצא. רידיק, שהיה תקוע על הכוכב במשך הרבה זמן, מוצא לנכון לנצל את בואה של הספינה על-מנת לברוח מהכוכב שבו הוא הושאר למות. אך זה לא הולך להיות פשוט כפי שחשב, הרי שאין לו שום בעיה לטפל בציידי הראשיים בזה אחר זה, ואת זה כולנו יודעים, אבל עם בואם של החייזרים, רידיק מבין שהדרך אל החופש רחוקה מכפי שחשב. האם למרות זאת הוא יצליח לברוח?



עושה הרושם שצוות ההפקה התחילו לחשוב, ולא רק על הכסף שיעשו ממכירת הכרטיסים. רק על-פי הצפייה בטריילר רואים שהם עשו עבודה טובה על האפקטים, וחשוב לציין כי ממש לא חסר אקשן ובעיקר הרבה חייזרים להרוג כמו שרק דיזל אוהב. בהחלט שינוי משמעותי מהסרטים הקודמים שלא ממש זכו להצלחה ואף לא ענו על צפיותיהם של הצופים והמעריצים בפרט. כעת כל שנותר הוארק לחכות ולראות את התוצר הסופי שהכין לנו טוואהי.

הסרט "רידיק" בוים על-ידי דיוויד טוואהי ("בריחה מושלמת") וממשיך את מעלליו של רידיק, ועושה הרושם שהוא ימשיך גם כסאגת מדע בדיוני בדומה ל"מלחמת הכוכבים". כמו כן, הסרט בכיכובם של וין דיזל, קארל אורבן, קייטי סאקהוף, בוקים וודבין, דייב בטיסטה וראול טרוג'ילו. הסרט צפוי להגיע אל בתי הקולנוע בארצנו הקטנטונת בתאריך יום חמישי, 19 בספטמבר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "רידיק" חוזר בטריילר מלא
סרטים בקולנוע