תחייתו של פרנקנשטיין

קולנוע
לאחר שכיכב כנשיא ארה"ב הנחטף על-ידי טרוריסטים קוריאנים, אהרון אקהרט בקרוב יגיע אל מסכי הקולנוע בסרט מדע בדיוני בו יגלם את דמותו של פרנקנשטיין המלווה בנשקים עתידניים.

תחייתו של פרנקנשטיין
תחייתו של פרנקנשטיין

"המטרה: הבית הלבן" הוא סרטו האחרון אשר בו כיכב אהרון אקהרט כנשיא ארה"ב המאבד את אשתו בתאונה טרגית, אך עם זאת, לאחר כמספר חודשים כאשר הוא מגיע לבית הלבן כדי לפגישה רגילה עם שגריר קוריאה, הוא זוכה להפתעה כאשר הוא נחטף ומוחזק על-ידי טרוריסטים קוריאנים הרוצים להשמיד את ארה"ב. אך בזכות שומר ראשו (ג'רארד באטלר) לשעבר, הנשיא ניצל וכך גם ארה"ב כולה. בסרט אקהרט היה האדם החלש אל מול אותם הטרוריסטים, אך כעת התהפכו היוצרות והפעם הוא גיבור הסרט שהולך להגן על אנשיה התמימים של העיר מטרופוליס בסרטו החדש של סטיוארט ביטי "אני, פרנקנשטיין".

סטיוארט ביטי אשר היה אחראי על כתיבת התסריטים לסרטים; "30 יום של לילה", "אוסטרליה", "כוח המחץ: עליית הקוברה", "הנוסע" ובית היתר גם הוציא את סרט הביכורים "מחר, בפרוץ המלחמה", שב אל כיסא הבמאי לסרטו החדש "אני, פרנקנשטיין" אשר מבוסס על ספרו של קווין גריוויו שבין היתר היה אחראי על יצירת חוברת הקומיקס "מלחמת האופל" אשר עובד לארבעה סרטים מצליחים בכיכובה של קייט בקינסייל.

במקור, הסרט "אני, פרנקנשטיין" היה אמור להגיע אל בתי הקולנוע לפני כשלושה חודשים ב-22 בפברואר 2013, אך אולפני ליונסגייט אשר אחראים על הפצתו של הסרט בארה"ב החליטו לדחות את מועד הקרנה של למרץ 2013, אבל גם זה לא צלח כאשר אולפני "סאמיט" החליטו להפיץ את סרטם "מלשין" באותו התאריך. לבסוף אולפני ליונסגייט דחו את הסרט לעוד כשמונה חודשים כאשר הסרט יגיע לבתי הקולנוע בינואר 2014.

אקהרט בסט הצילומים:



הסרט "אני, פרנקנשטיין" מתמקד באדם, פרנקנשטיין (אהרון אקהרט) אשר עבר שינוי גנטי במהלך הקמתו לתחייה המאפשר לו לחיות תחיי נצח. כמו כן, אדם חי בעולם מודרני ומהר מאוד הוא מוצא את עצמו תקוע באמצע קרב המתחולל בין שדים ומפלצות מזנים שונים אשר מעוניינים לגלות את סוד הקמתו לתחייה וזאת כדי להקים לתחייה את צבא המתים. בנוסף, על-פי מקורות נוספים דווח כי פרנקנשטיין יפגוש בדרכו מפלצות נוספות וביניהם דרקולה, הגיבן מנוטרדאם, האיש הרואה ואינו נראה, דר' ג'ייקיל ומר הייד בדומה לסרט האנימציה "מפלצת של מלון".

כמו כן, האתר IGN אשר עוסק בחדשות מוזיקה משחקיו וידאו ובין היתר בסרטים, חשף לאחרונה כרזה לסרט "אני, פרנקנשטיין" אשר יוצרת כמעין אשליית תלת מימד המציגה את אהרון אקהרט כפרנקנשטיין כשברקע שדים מתעופפים לכיוונו. את הכרזה תוכלו לראות בקישור הבא; http://www.ign.com/articles/201 3/05/13/i-frankenstein-lenticul ar-poster-debut

הסרט "אני, פרנקנשטיין" בוים על-ידי סטיוארט ביטי שגם כתב את התסריט בהתבסס על ספרו של קווין גריוויו באותו השם. בסרט מככבים אהרון אקהרט ("באטמן: האביר האפל"), ביל ניי ("מלחמת האופל"), ג'יי קורטני ("מת לחיות ביום טוב"), איבון סטרזובסקי ("צ'אק") ומירנדה אוטו ("מלחמת העולמות").
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על תחייתו של פרנקנשטיין
סרטים בקולנוע