נרכשו הזכויות לסרטו של ריאן גוסלינג

קולנוע
ריאן גוסלינג אשר עובד בימים אלו על צילומי הסרט "איך לתפוס מפלצת" זכה להפתעה מצידם של אחים וורנר אשר רכשו את זכויות ההפצה לבתי הקולנוע שבארה"ב.

נרכשו הזכויות לסרטו של ריאן גוסלינג
נרכשו הזכויות לסרטו של ריאן גוסלינג

האחים וורנר פתחו את פסטיבל קאן עוד לפני שהתחיל, לפני מספר ימים ריאן גוסלינג הופתע לגלות שאחת מחברות ההפקה הגדולות בעולם רכשה את זכויות ההפצה של סרט הביכורים שלו "איך לתפוס מפלצת" אשר מצולם בימים אלו. כמו כן, האחים וורנר עשו בחכמה והלכו על בטוח, ואיך לא כשמדובר בסרטו של שובר הלבבות ריאן גוסלינג שהפעם הוא זה שמתפעל את המצלמה.

על-פי אתר "הדדליין" דווח כי זכויות ההפצה בארה"ב למותחן הפנטזיה "איך לתפוס מפלצת" בבימויו של ריאן גוסלינג, נרכשו על ידי האחים וורנר אשר שילמו כ-3 מיליון דולר על זכויות הסרט שככל הנראה אותם הם ירוויחו בחזרה רק מסוף השבוע הראשון להקרנת הבכורה של הסרט בבתי הקולנוע השונים.

סרטי פנטזיה למבוגרים הם דיי נדירים וכפי ששמתם לב בשנים האחרונות מגיעים אלינו רק סרטי פנטזיה לאוכלוסייה הצעירה, אך כעת שני הצדדים יוכלו ליהנות מסרטו החדש של גוסלינג אשר יגיע אלינו ב-2014. כמו כן, עלילת הסרט "איך לתפוס מפלצת" מגוללת את סיפורה של אם חד הורית (כריסטינה הנדריקס, "מד-מן") ובנה הצעיר אשר מוביל אותה לעבר עולם אפל כאשר הוא מוצא דרך המובילה אותם אל עיר סודית מתחת לפני הים.

כאמור, בסרטו החדש של גוסלינג "איך לתפוס מפלצת" יככבו אווה מנדז, בת זוגתו לחיים אשר כיכבה לצידו לאחרונה בסרטו של דרק סיאנפרנס "המקום בתוך היער", כריסטינה הנדריקס הלוהטת אשר מככבת בסדרת הדרמה "מד מן", סירשה רונאן ("גוף מארח"), מאט סמית ("דוקטור הו"), רוב זברסקי ("לרדוף אחר צ'ייקובסקי") ובן מנדלסון ("אמהות מושלמות").
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נרכשו הזכויות לסרטו של ריאן גוסלינג
סרטים בקולנוע