שוברי קופות: "גטסבי הגדול" פותח בסערה

קולנוע
"גטסבי הגדול" יצא לבתי הקולנוע בארה"ב בסופ"ש האחרון, אך עם זאת, "איירון מן 3" ממשיך לכבוש את המקום הראשון ולשבור שיאים נוספים כשהפעם גרף כ-72 מיליוני דולרים.

שוברי קופות: "גטסבי הגדול" פותח בסערה
שוברי קופות: "גטסבי הגדול" פותח בסערה

בסופ"ש האחרון יצאו לאקרנים "האויב בתוכנו: סטארטרק" בהפקת ג'יי. ג'יי אברהמס ו-"גטסבי הגדול" בכיכובו של לאונרדו די קפריו, אך עד כה "איירון מן 3" מחזיק יפה במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות עם הכנסה נאה של 72.5 מיליון דולר בארצות הברית וסך הכל מגיע ל-948,993,000 מיליון דולר אשר צפוי להפוך להכנסות של מיליארד דולר כבר בסופ"ש הקרוב.

"גטסבי הגדול" בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו הכניס בסוף השבוע הראשון להקרנתו 51 מיליון דולר, סרט הדרמה בבימויו של באז לורמן זכה להצלחה רבה בבתי הקולנוע בצפון אמריקה והופך לסרט מוצלח מאוד עבור אולפני האחים ורנר שמתכוננים לקראת "סופרמן: איש הפלדה" אשר צפוי להיות שובר קופות בפני עצמו ולהכנסה העיקרית של האולפנים בקיץ הקרוב. לצד דיקפריו מככבים ב"גטסבי הגדול" גם קארי מאליגן וטובי מקגווייר המנסה לעורר את הקריירה הקולנועית שלו לאחר הנסיקה עם סיום טרילוגיית ספיידרמן מאת סם ריימי.

"גטסבי הגדול" צפוי גם ליטול חלק בפסטיבל הסרטים של קאן שייפתח השבוע ובינתיים הוקרן באוסטרליה (ובה הכניס סכום של כ-50 מיליון דולר). תקציב הסרט הגיע ל-105 מיליון דולר, מתוכם 85 מיליון דולר הושקעו באתרי הצילום באוסטרליה ואולפני ההפקה מקווים לכסות את ההשקעה מהכנסות ברחבי העולם.

"גטסבי הגדול", טריילר בתרגום לעברית:



סרט נוסף שיצא בסופ"ש האחרון לאקרנים הוא "האויב בתוכנו: סטארטרק" אשר גרף 31 מיליון דולר בסופ"ש הראשון להקרנתו בבריטניה. הסרט בכיכובם של כריס פיין, זכארי קווינטו והשבוע (ב-16 במאי) צפוי להיות מוקרן גם ברוסיה ומזרח אירופה בשוק הרביעי בגודלו בעולם שצפוי להוסיף להכנסות האולפנים. הסרט הקודם "סטארטרק" מ-2009 הכניס סך הכל 128 מיליון דולר ובהוליווד מצפים כי סרט ההמשך יכפיל ואף ישלש את ההכנסות לאחר שיוקרן בבתי קולנוע נוספים בעולם.

"האויב בתוכנו: סטארטרק", טריילר:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שוברי קופות: "גטסבי הגדול" פותח בסערה
סרטים בקולנוע