CBS דחו את "השוטר מבברלי הילס"

טלוויזיה
רשת CBS אשר רכשו את זכויות הסרט "השוטר מבברלי הילס" סיימו להפיק את הפיילוט לסדרה, אך כעת מסתבר שרשת CBS החליטה לבטל הכל ברגע האחרון.

CBS דחו את "השוטר מבברלי הילס"
CBS דחו את "השוטר מבברלי הילס"

בספטמבר 2012 דווח לראשונה כי רשת הטלוויזיה האמריקאית CBS רכשה את זכויות הסרט "השוטר מבברלי הילס", ולאחר כמספר חודשים הרשת החלה בהפקת הפיילוט לסדרה מתסריטו של שון ראיין שבין היתר היה אחראי על כתיבת התסריט לסדרת הפשע "המגן". אך כעת מתברר שרשת CBS החליטה שלא לשדר את הסדרה בערוציה ובנוסף גם וויתרה על זכויות הסדרה.

על-פי דיווחי ה"הוליווד ריפורטר" אולפני פרמאונט וסוני פיקצ'רס טלוויז'ן אשר אחראים על הפקת הסדרה "השוטר מבברלי הילס" החלו להציע לרשתות הטלוויזיה השונות לרכוש את זכויות השידור. בנוסף, דווח כי צילומי הסדרה הופסקו בשל הודעתם של רשת CBS וזאת על-מנת לא לצאת בהפסדים עד לאחר שיוודא כי מרשתות הטלוויזיה תרכוש את זכויות השידור.

כאמור, הסדרה החדשה המבוססת על שלושת הסרטים "השוטר מבברלי הילס נועדה להקפיץ את קריירתו של אדי מרפי וזאת לאחר שהוא החל לשקוע עם תפקידים לא מוצלחים ודיי כושלים כפי שראינו אותו בשנה שעברה כאשר כיכב בסרטו של בריאן רובינס "רק אלף מילים" שמרוב הכישלון הסרט אפילו לא זכה להקרנת בכורה בארץ המובטחת. וכעת, למרפי יקח הרבה יותר זמן מכפי שחשב כדי להרים בחזרה את הקריירה לזאת המוצלחת שראינו בשנות ה-90.

בסדרה "השוטר מבברלי הילס" מככבים ברנדון טי. ג'קסון ("ביג מאמא 3: הבן כמו האבא") כבנו של השוטר אקסל פולי שאותו מגלם אדי מרפי. כמו כן, הסדרה תעקוב אחר בנו של אקסל, אהרון אשר מתגייס לכוחות המשטרה. עם זאת, עושה הרושם שלא תזכו לראות את הצמד בזמן הקרוב. אך תוכלו להתנחם בעובדה שאת השחקן ברנדון טי ג'קסון תוכלו לראות בסרטו של ת'ור פרודנטאל "פרסי ג'קסון וים המפלצות" אשר יגיע לבתי הקולנוע באוגוסט 2013.

מרפי וג'קסון בסט הצילומים;

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על CBS דחו את "השוטר מבברלי הילס"
סרטים בקולנוע