"סמאש" יורדת ממסכי הטלוויזיה

קולנוע
סדרת הדרמה המוזיקלית "סמאש" אשר לאחרונה עברה שינויים דרסטיים, תרד ממסכי הטלוויזיה בתום העונה השנייה והאחרונה לאחר רייטינג כה ירוד.

"סמאש" יורדת ממסכי הטלוויזיה
"סמאש" יורדת ממסכי הטלוויזיה

חדשות עצובות למעריצי הסדרה המוזיקלית "סמאש", ביום שישי האחרון רשת הטלוויזיה NBC אשר אחראית על שידור הסדרה, הכריזה על ביטולה עם סיום הפרק האחרון. לאחר הדיווח על ביטול הסדרה, כוכבת הסדרה, קתרין מקפי אשר חשבה אחרת, אמרה בראיון לאתר ה"דדליין": "כן, קיוויתי שיהיו לפחות חמש עונות נוספות, אבל בכל זאת היו לנו שתי עונות נהדרות וכל מה שאני יכולה לומר הוא שאני נהניתי מכל רגע", אמרה מקפי והוסיפה, "אהבתי להגיע לסט, אהבתי את האנשים, אהבתי את צוות ההפקה, עשינו דברים מדהימים בשנתיים של עבודה".

הסיבה לביטול הסדרה היא משום שלפני שידורי העונה השנייה של "סמאש" בוצעו מספר שינויים דרסטיים; יוצרת הסדרה, תרזה ריבק פרשה לאחר העונה הראשונה, אותה החליף ג'וש ספרן אשר הפיק את חמשת העונות של סדרת הנעורים "אחת שיודעת". מאוחר יותר בחודש מרץ רשת הטלוויזיה NBC החליטה להעביר את "סמאש" מימי שלישי לימי שבת כדי לפנות מקום לסדרה החדשה "מוכנה לאהבה" אשר בוטלה לאחר שלושת הפרקים הראשונים של העונה הראשונה.

"סמאש" הייתה הסדרה המועדפת של מנכ"ל NBC, רוברט גרינבלט וכמובן שבעקבות הרייטינג של העונה הראשונה והמבטיחה. העונה השנייה לעומת זאת, הייתה סיפור אחר לגמרי. בעקבות עזיבתה של יוצרת הסדרה תרזה ריבק, העונה השנייה ראתה טלטלה גדולה אשר השפיעה על הצוות ההפקה והשחקנים בפרט.

אחד המפיקים העומד מאחורי ההפקה של העונה הראשונה הוא הבמאי סטיבן שפילברג אשר לקח חלק ניכר בהצלחה הגדולה של העונה הראשונה אשר בעקבותה הסדרה הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב. כמו כן, בסדרה "סמאש" כיכבה יוצאת אמריקן איידול המצליחה, קתרין מקפי ולצידה דברה מסינג, אנג'ליקה יוסטון, ג'ק דוונפורט ומייגן הילטי.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "סמאש" יורדת ממסכי הטלוויזיה
סרטים בקולנוע