הגיבורים החדשים של מארוול

טלוויזיה
"המגן" ("S.H.I.E.L.D") של ג'וס ווידון מגיע אל פורמט הטלוויזיה וזאת על-פי האתר הרשמי של מארוול אשר דיווח כי רשת הטלוויזיה האמריקאית ABC רכשה את זכויות שידור הסדרה.

הגיבורים החדשים של מארוול
הגיבורים החדשים של מארוול

הדיווחים על הרכישה החלו אתמול כאשר בכירים מרשת הטלוויזיה ABC צפו בפיילוט הסדרה "הסוכנים של המגן" ולאחר מכן החליטו להזמין עונה מלאה שככל הנראה תגיע אל מסכי הטלוויזיה עוד השנה. בשלב זה עדיין לא דווח על מספר הפרקים, אך על-פי דיווחי אתר ה"הוליווד ריפורטר", רשת ABC תחשוף את הפרומו הראשון לסדרה ביום ראשון הקרוב וזה יקרה לפני פרק הסיום של העונה השנייה של סדרת הפנטזיה "עד עצם היום הזה".

הסדרה "המגן" נוצרה על-ידי ג'וס ווידון אשר הביא לנו בקיץ שעבר את שובר הקופות "הנוקמים" שהיה לסרט הקומיקס הראשון אשר גרף מעל 200 מיליוני דולרים בסוף השבוע הראשון להקרנתו. כמו כן, הסדרה החדשה תהווה המשך לאחר אירועי הסרט "הנוקמים" כשבמרכז העלילה עומדים סוכני הריגול של "המגן".

שחקן הקולנוע קלארק גרג אשר כיכב כסוכן הממשלתי פיל קולסון בסרטם של מארוול, "הנוקמים", יככב באותו התפקיד רק שהפעם הוא זה שיהיה מנהל הארגון הסודי של S.H.I.E.L.D, ולא דמותו של ניק פיורי שאותו גילם סמואל ל. ג'קסון ("ג'אנגו ללא מעצורים"). כמו כן, הסדרה "המגן" תעקוב אחר צוות הסוכנים בהנהגתו של הסוכן פיל קולסון אשר ילחם בתופעות מוזרות ובפושעים בעלי כוחות על אשר בכוונתם לפגוע בבני האדם התמימים ברחבי העולם כמו שראינו בסרטם של מארוול.

כמו כן, צוות הסוכנים של "המגן" הם; הסוכן גרנט וורד (בראט דלטון) אשר מאומן בלחימה וריגול, הסוכנת מלינדה מאי (מינג-נה וואן) טייסת מאומנת ומומחית באומנויות לחימה, הסוכן ליאו פיץ (איאין דה קסטקר) מהנדס מבריק. והסוכנת ג'מה סימונס (אליזבת' הנסטרידג') כימיקאית פקחית. וסקיי (קלואי בנט), אקרית חכמה במיוחד. אז מה אתם אומרים על הצוות החדש?



סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הגיבורים החדשים של מארוול
סרטים בקולנוע