הולכים עד הסוף

קולנוע
לפני בואו של סוף העולם בסרטם של סת' רוגן ואבן גולדברג "סוף", ג'יימס פרנקו, דני מקברייד, ג'יי ברושל וסת' רוגן החליטו ללכת עד הסוף עם משימות הזויות שאותם הם יעשו בתמורה ללייקים שקבעו.

הולכים עד הסוף
הולכים עד הסוף

כנראה שאחרי הכל באמת מגיע הסוף, או כך זה נראה על-פי סת' רוגן, ג'יימס פרנקו, דני מקברייד וג'יי ברושל המככבים בקומדיה החדשה "סוף". הרביעייה החליטה ללכת עד הסוף וזאת באמצעות קידום את הסרט "סוף" ברשת החברתית כאשר הארבעה קבעו מספר גדול של לייקים שאותם המעריצים יצטרכו לתת, במידה והם יגיעו לכל אחד ואחד מהמספרים שקבעו, הם יעשו דברים מטורפים שאותם יפרסמו ברשת.

בקטע הוידאו ששוחרר, הרביעייה הבטיחה לעשות דברים הזויים בתמורה ללייקים או במילותיו של פרנקו: "אנחנו מוכנים לעשות דברים מגוחכים רק בשביל לייקים". באותו קטע וידאו אשר הועלה לעמוד הפייסבוק שלהם ביום רביעי האחרון, הארבעה פונים אל קהל המעריצים שלהם בטענה שאם הם יקבלו הרבה לייקים, הם יעשו דברים נועזים וכאלה שגם כואבים. וכך זה הולך; במידה והם יגיעו ל-500 אלף לייקים, דני מקברייד ימרח שעווה על גבו של סת' רוגן ויתחיל למרוט. במידה והם יגיעו ל-650 אלף, ג'יי ברושל ודני מקברייד יחלקו בפסטה משותפת כמו בסרט היפהפייה והיחפן, וההבטחה השלישית שלהם היא, כאשר הם יגיעו ל-800 אלף לייקים, סת' רוגן יצייר דיוקן עירום של ג'יימס פרנקו.

אם גם אתם רוצים לראות את הארבעה מתבדחים על חשבונם, אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק של הסרט "סוף"; http://www.facebook.com/ThisisT heEnd ותתחילו לליקק כדי שנוכל לראות אותם "באתגרים הפרובוקטיבים" שהם הבטיחו לעשות.

והנה קטע הוידאו בו הרביעייה מספרים על המשימות;



כמו כן, הסרט המדובר של השנה, "סוף" הינו קומדיה חדשה המגוללת את סיפורם של שישה חברים אשר נלכדו בבית חברם לאחר סדרה של אירועים מוזרים אשר פקדו את עירם, לוס אנג'לס. בנוסף לכל, אספקת האוכל והשתייה של השישיה מאיימת להפריד ביניהם. אך לאחר שהם מגלים כי נשארו עוד ניצולים, הם עוזבים את הבית וזאת כדי לגלות את המשמעות האמיתית של החברות.



כאמור, "סוף" הוא סרט הביכורים של סת' רוגן ואבן גולדברג אשר עבד בתעשייה כתסריטאי ובין היתר היה אחראי על כתיבת התסריטים ל-"שומרים על השכונה" ו-"בריון בהשכרה". הסרט בכיכובם של סת' רוגן, ג'יימס פרנקו, ג'יי ברושל, קרייג רובינסון, ג'ונה היל, דני מקברייד וגם מייקל סרה, פול ראד וריהאנה אשר יופיעו בהופעת אורח. הסרט יגיע אל בתי הקולנוע בארץ בחודש יוני הקרוב.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הולכים עד הסוף
סרטים בקולנוע