סירשה רונאן מצטרפת ל"הנוקמים 2"

קולנוע
בעוד שסרטם האחרון של מארוול "איירון מן 3" שבר כל שיא אפשר מאז הקרנת הבכורה, כעת, מארוול חושפת כי לסרטו של ג'וס ווידון "הנוקמים 2" מצטרפות שתי דמויות חדשות.

סירשה רונאן מצטרפת ל"הנוקמים 2"
סירשה רונאן מצטרפת ל"הנוקמים 2"

חדשות טובות לחובבי ספרי הקומיקס ומעריצי הסרט "הנוקמים" בפרט, חברת מארוול החליטה להוסיף מעט חריפות לסרט ההמשך "הנוקמים 2" שעליו אחראי ג'וס ווידון. בעקבות הוספתם של שתי הדמויות החדשות, צילומי הסרט ידחו במעט, אך עם זאת מועד הפצת הסרט נשאר כרגיל ויגיע אלינו ב-2015. אותן הדמויות החדשות שהצטרפו אל צוות גיבורי העל הם; "קוויקסילבר" ; ("כספית") ו-"מכשפת השני" (Scarlet Witch). על-פי האתר "SuperHeroHype" מארוול מחפשים שחקנים שיכנסו לנעליהן של שתי הדמויות החדשות, וגם נמצאו.

כמו כן,"קוויקסילבר " הוא האלטר אגו של פייטרו מקסימוף שהוא לא אחר מאשר בנו של מגנטו, בעוד ש"מכשפת השני" היא ונדה מקסימוף, אחותו של פייטרו. בהתבסס על חוברות הקומיקס של מארוול, שתי האחים הצטרפו לקבוצת המוטאנטים אשר הונהגה על-ידי אביהם (רק שהם לא ידעו על כך) מגנטו, עם זאת, מאוחר יותר השניים עזבו את הצד של הרעים וזאת כדי להילחם לצידם של קבוצת גיבורי העל "הנוקמים".

אף-על-פי שבחוברת הקומיקס שתי האחים היו מוטנטים בעלי כוחות מיוחדים, בסרט ההמשך "הנוקמים 2" ונדה ופייטרו יוצגו אחרת ולא כפי המצוין בחוברת הקומיקס. בנוסף, גם לא יהיה אזכור לאביהם מגנטו, ובנוסף לכל הם גם יהיו יותר צעירים מכפי שהם מוצגים בחוברת הקומיקס. האתר "SuperHeroHype" עוד דיווח כי ג'וס ווידון מחפש שחקנים בשנות ה-20 חייהם, ורצוי ממוצא בריטי לדמותו של פייטרו.

בהמשך לדיווח, ככל הנראה מי שתגלם את דמותה של ונדה היא סאוירס רונאן שנכון לרגע זה היא המועמדת המובילה לגלם את הדמות. בהתבסס על הדיווח סאוירס רונאן עדיין לא אישרה את הצטרפותה, אך בעקבות הופעתה המרשימה בסרט המדע בדיוני "גוף מארח" המבוסס על ספריה של סטפני מאייר ("דימדומים"), היא בהחלט זכתה ליתרון גדול על פני שחקניות גדולות ממנה להצטרף לסרטם של מארוול.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סירשה רונאן מצטרפת ל"הנוקמים 2"
סרטים בקולנוע