"מבוכים ודרקונים" בגרסתם של האחים וורנר

קולנוע
הגרסה המחודשת של "מבוכים ודרקונים" עומדת על הפרק, על-פי דיווחים חדשים אולפני האחים וורנר רכשו את זכויות הסרט ובקרוב עם יפיקו גרסה משלהם.

"מבוכים ודרקונים" בגרסתם של האחים וורנר
"מבוכים ודרקונים" בגרסתם של האחים וורנר

הרבה זמן שאולפני האחים וורנר מחפשים לרכוש זיכיונות כושלים במידה מסוימת כדי למצות את הפוטנציאל הטמון ולהפיק סרט שיהפוך באותה מידת הצלחה לשובר קופות. זיכיונותיהם של האחים וורנר; "הארי פוטר" ו-"האביר האפל" הגיעו לסיומם. ולכן הם החליטו לרכוש את זכויות הסרט "דרקונים ומבוכים" כדי להפיק גרסה מחודשת לאותו סרט שיצא בשנת 2000 אשר הפך לכישלון מוחלט, וכעת האולפנים רוצים לממש את הפוטנציאל הטמון בו.

המשחק "מבוכים ודרקונים" נוצר על ידי גארי גייגקס ודייב ארנסן ופורסם לראשונה בשנת 1974. כמו כן, מדובר במשחק תפקידים שולחני דיי נפוץ אשר מתרחש בעולם פנטזיה ובו ישנם דמויות של מפלצות ובני אדם אשר מבוססים על ספריו של ג'.ר.ר טולקין "שר הטבעות", "ההוביט" ו-"הסילמריליון ". את העיבוד הקולנועי של "מבוכים ודרקונים" אשר יצא לאקרנים בשנת 2000, ביים קורטני סולומון ("רדיפה אמריקאית") והיה בכיכובם של מרלון ויינס ("הבית הרדוף") וג'רמי איירונס ("יצורים יפהפיים"). הסרט גרף סכום זעום של 33 מיליוני דולרים, הביקורות היו שליליות יתר על המידה, ואף הושמץ על-ידי מספר מבקרי קולנוע גדולים וביניהם רוג'ר איברט אשר נפטר לפני כחודש ממחלת הסרטן.

לאחר שהעיבוד הקולנועי "מבוכים ודרקונים" הפך לכישלון, הבמאי ג'רי ליבלי ניסה לתקן את הנעשה וביים את סרט המשך "מבוכים ודרקונים 2: עוצמת היסודות" שיצא ב-2005, ורק בשנה שעברה הוא הביא לנו את הסרט השלישי "מבוכים ודרקונים: ספר האפלה". אך שתי הסרטים לא היו מוצלחים במיוחד וכושלים במידה מסוימת, לכן הוא וויתר על הפקת המשך הטרילוגיה.

בימים אלו אולפני האחים וורנר החלו את עבודתם על הגרסה החדשה ל"מבוכים ודרקונים" שגם היא תבוים על-ידי קורטני סולומון שהיה אחראי על בימוי הסרט הראשון. את התסריט יכתוב דיוויד לסלי ג'ונסון אשר היה אחראי על התסריטים של "זעם הטיטאנים" ו-"ירח אדום". עם זאת, התסריט יבוסס על ספר פנטזיה נוסף שכתב גארי גייגקס לפני ש"דרקונים ומבוכים" הגיע לתודעה הציבורית.

תזכורת מהסרט הראשון;

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מבוכים ודרקונים" בגרסתם של האחים וורנר
סרטים בקולנוע