סשה ברון כהן מחלק מיליוני דולרים

קולנוע
בעקבות הצלחתו של הקומדיה הדנית "ליצן" מ-2010, סשה ברון כהן החליט לשכור את שרותם של הבמאים קאספר כריסטנסן ופרנק הבאם שאחראים על יצירתו. השניים יכתבו את התסריט לסרטו החדש "הלסבית".

סשה ברון כהן מחלק מיליוני דולרים
סשה ברון כהן מחלק מיליוני דולרים

לאחר שגילם רודן ממדינה ערבית, השכיב את מייגן פוקס, קירקס את מדגסקר ואפילו הספיק לזמר ב"עלובי החיים", סשה ברון כהן לוקח הפסקה לטובת בימוי סרט הקומדיה "הלסבית" וזאת לאחר שקיבל את ההשראה מהמיליארדר ההונג קונגי, ססיל צ'או אשר הציע כסף (והרבה) למי שיגרום לבתו הטרוסקסואלית להפוך לסטרייטית.

על כך דווח לראשונה באוגוסט 2012 כאשר סשה ברון כהן החליט לעשות סרט קומדיה נוסף כדוגמת "בוראט", אבל מאז לא נאמר דבר. כעת, על-פי דיווחים חדשים מתברר שאת התסריט לסרטו של סשה ברון כהן "הלסבית" יכתבו קאספר כריסטנסן ופרנק הבאם אשר כתבו את התסריט לקומדיה הדנית ,ליצן" ואף כיכבו בה בתפקידים הראשיים. אותו סרט קיבל ביקורות נלהבות ואך הפכה לקומדיה הטובה ביותר לשנת 2010 במדינתם של הסקנדינבים.

כמו כן, הקומדיה החדשה של סשה ברון כהן תגולל את סיפורו של ססיל צ'או (בכיכובו של סשה ברון כהן) איל הון מהונג קונג אשר בתו גיגי צאו הלסבית מחליטה להינשא לבחירת לבה בטקס חתונה שיערך בעיר האורות שבצרפת. עם זאת, אביה של גיגי שהוא האיש העשיר ביותר בהונג קונג והוא יציע 65 מיליוני דולרים לגבר שיצליח להתחתן עם בתו העקשנית. אז מה אתם אומרים?, סשה יצליח לגייס את החתן?

על-פי דיווחי האתר "וראייטי" סשה ברון כהן טס לדנמרק וכבר נפגש עם שני התסריטים; קאספר כריסטנסן ופרנק הבאם שחתמו על חוזה הסרט. כמו כן, הסרט "ליצן" מגולל את סיפורו של פרנק אשר חוטף את אחיינה בן ה-12 של חברתו ההרה וזאת כדי להוכיח את אבהותו. את החטיפה פרנק מבצע עם קאספר חברו הטוב ביותר כאשר ההרפתקה של השתיים מובילה אותם לבתי בושת, אשפוז בבית חולם ואפילו שוד מזוין המוביל למאסר.



אתר החדשות "The trade" מדווח כי אולפני האחים וורנר רכשו את זכויותיו של הסרט "ליצן" כדי להפיק את הגרסה האמריקאית כשלתפקיד הבמאי שכרו את שירותיו של טוד פיליפס אשר אחראי על שלושת סרטי "הנגאובר" והאחרון "הנגאובר 3: חוזרים לווגאס" אשר צפוי להגיע אל בתי הקולנוע בקרוב. כמו כן, על-פי הדיווחים בתפקיד הראשי יככב שחקן הקולנוע דני מקברייד ("פיינאפל אקספרס") שבקרוב יקח חלק בהצלת האנושות בסרטו החדש של סת' רוגן "סוף".

באשר לסרטו של סשה ברון כהן, "הלסבית", נקווה שהוא יפצה על האכזבה בסרטו "הדיקטטור" בו גילם רודן אשר יעשה הכל כדי שהדמוקרטיה לא תגיע לארצו לעולם. למרות הביקורות המעורבות, הסרט גרף רווחים בסך 177 מיליוני דולרים ברחבי העולם.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סשה ברון כהן מחלק מיליוני דולרים
סרטים בקולנוע