"שואוטיים" לא מוותרת על "דקסטר"

טלוויזיה
בקרוב תגיע אל מסכי הטלוויזיה העונה השמינית והאחרונה של סדרת המתח הסוחפת "דקסטר", עם זאת, בקרוב "רשת שואוטיים" תוציא סדרה חדשה בכיכובו של הרוצח האהוב עליכם.

"שואוטיים" לא מוותרת על "דקסטר"
"שואוטיים" לא מוותרת על "דקסטר"

עם פתיחתו של הקיץ, העונה השמינית והאחרונה של "דקסטר" תגיע אל מסכי הטלוויזיה ובתום העונה הסדרה תוחלף בדרמה חדשה בשם "ריי דונובן" אשר מגיע היישר מהיוצרת של "סאות'לנד" ;, אן בידרמן. הסדרה כאמור תגולל את סיפורו של ריי דונובן (בגילומו של ליב שרייבר) אשר פותר את בעיותיהם של האנשים העשירים החיים בניו-יורק.

אז כמו שאמרנו, בסוף העונה השמינית של "דקסטר" תאלצו להיפרד מהשוטר ביום והרוצח בלילה, אך רשת הכבלים האמריקאית "שואוטיים" לא תיפטר בכזאת קלות מכוכב הסדרה מייקל סי הול אשר הכניס לכיסה מיליוני דולרים והרבה מאוד רייטינג. ביום שני האחרון רשת הכבלים הודיעה כי היא עובדת על סדרה חדשה אשר תופק על-ידי הכוכב סדרה "דקסטר", מייקל סי הול אשר גם יככב בה.

נכון לכתיבת שורות אלו, עדיין לא נחשף שמה של הסדרה החדשה, אך כל שידוע שהסדרה תבוסס על ספרו של מתיו ספקטור הנקרא "מכונת חלום אמריקאית" ("American Dream Machine") אשר עוקב אחר סיפורו של סוכן כישרונות הנאלץ להתמודד עם האתגרים ההוליוודים ועם זאת גם עם שני בניו הבעייתיים. כמו כן, הספר שוחרר רק לאחרונה וכבר הספיק לעשות באז גדול מאד וזהמה שגרם לרשת הכבלים "שואוטיים" לרכוש את הזכויות.

על-פי דיווחי ה"הוליווד ריפורטר" הפרויקט יצא לדרך, את התסריט יכתבו מתיו ספקטור אשר כתב את הספר ולצידו סקוט באק, המפיק בפועל של העונה השמינית של "דקסטר". כמו כןף מייקל סי הול יקח חלק נכבד בהפקתה של הסדרה החדשה, אך זו לא תהיה הפעם הראשונה בה הוא עובד מאחורי הקלעים, מלבד תפקידו הראשי ב"דקסטר" הוא גם שימש כמפיק בפעול ואף עבד גם מאחורי הקלעים, ואת התוצאה ראיתם.

רשת הכבלים "שואוטיים" לא חשפה פרטים נוספים לגבי השחקנים המשתתפים בסדרה, אך ברגע שיהיו כאלה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בהקדם האפשרי. בנתיים, צפו בקטע הוידאו החדש מהעונה השמינית של "דקסטר" אשר נחשף לאחרונה.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "שואוטיים" לא מוותרת על "דקסטר"
סרטים בקולנוע