סופיה מיילס תככב ב"רובוטריקים 4"

קולנוע
בעוד שסרטו "רווח וכאב" יגיע בקרוב לבתי הקולנוע בארצנו הקטנטונת, מייקל ביי סוגר את הרשימת השחקנים "רובוטריקים 4" עם השחקנית הבריטית סופיה מיילס.

סופיה מיילס תככב ב"רובוטריקים 4"
סופיה מיילס תככב ב"רובוטריקים 4"

האתר "The Wrap" דיווח כי השחקנית הבריטית, סופיה מיילס אשר כיכבה לצידו של ג'יימס פרנקו בסרטו של קוין ריינולדס "טריסטן ואיזולדה", תככב בסרטו של מייקל ביי ה"רובוטריקים 4". כמו כן, מיילס אשר שצברה לא מעט ניסיון בטרילוגיית האימה "מלחמת האופל", בקרוב תוסיף סדרה מאוד פופולרית לרשימת הסרטים בהם כיכבה, וזאת לאחר שדווח כי מיילס תמשיך גם לשאר סרטי ההמשך.

ייתכן ומיילס זכורה למעריצי הסדרה הבדיונית "דוקטור הו" אשר בו כיכבה בעונה השנייה בפרק הרביעי - "הנערה באח". משם כאמור היא המשיכה לככב במספר סרטים ופרקים בודדים בסדרות שונות, עד 2010 כאשר כיכבה במספר פרקים בסדרת המתח הבריטית "המרגלים". לאחר שנעדרה מהמסכים במשך כשנתיים, מיילס לוהקה לסרטו של ויקטור גרסיה (אשר היה אחראי על האפקטים בסרט "הלבוי") "גבעת גרדום" ובסרט היא צפויה לככב גםבסרט המתח "בלאקווד" אשר עתיד להגיע לבתי הקולנוע ב-2014.

מאחר ופרטי העלילה נשמרו בסודיות מוחלטת, קשה לדעת מהו תפקידה של מיילס, לעומת זאת, ישנם מקורות לא מאושרים הסבורים כי מיילס תגלם מדענית שככל הנראה יהיה אחד מהתפקידים המרכזיים בסרט. כמו כן, סופיה מיילס סוגרת את הרשימה כשלצידה יככבו מארק וולברג, סטנלי טוצ'י, ניקולה פלץ, ג'ק ריינור וקלסי גרמר ("אנשי האמצע") אשר לוהק בשבוע שעבר, בהתבסס על המידע גרמר יגלם את דמות הנבל הראשית בסרט.

כאמור, צילומי הסרט "רובוטריקים 4" צפויים להתחיל בחודש יולי הקרוב בעיר אוסטין שבטקסס. הסרט עתיד להגיע אל בתי הקולנוע בארצנו בקיץ הבא. בנוסף, סרטו החדש של מייקל ביי "רווח וכאב" אשר החל את הקרנתו לפני שבועיים בארה"ב, יגיע לבתי הקולנוע בארץ בעוד כשבוע בלבד, כך שיש למה לצפות.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סופיה מיילס תככב ב"רובוטריקים 4"
סרטים בקולנוע