ריס ווית'רספון חוזרת אל מקור ההצלחה

קולנוע
השחקנית האמריקאית, ריס ווית'רספון אשר כיכבה בסרטו של ג'יימס מנגולד "הולך בדרכי" בו גילמה את אשתו של ג'וני קאש, תככב בסרטו החדש "שלוש מילים קטנות".

ריס ווית'רספון חוזרת אל מקור ההצלחה
ריס ווית'רספון חוזרת אל מקור ההצלחה

לפני כשמונה שנים ריס ווית'רספון כיכבה בדרמה הרומנטית מאת הבמאי ג'יימס מנגולד "הולך בדרכי" לצידו של השחקן היהודי-אמריקאי חואקין פיניקס ("המאסטר") אשר גילם את דמותו של זמר הקאנטרי המפורסם ג'וני קאש. אותו תפקיד שבו ווית'רספון כיכבה, כאשתו של ג'וני קרש, זיכה אותה בפרס האוסקר לשחקנית הראשית הטובה ביותר אשר אותו קיבלה ב-2004.

כעת, על-פי דיווחי ה"הוליווד ריפורטר" ווית'רספון ומנגולד מתאחדים לפרויקט חדש בשם "שלוש מילים קטנות" אשר מבוסס על ספר זיכרונותיה של אשלי רודס-קרטר. את התסריט יכתבו לואיס קוליק ("הלוחם") ומיכאל פטרוני ("הפולחן"). כמו כן, הסרט מגולל את סיפורה ילדה צעירה אשר בהיותה בת 4 בנתה מערכת יחסים עם מתנדבת (ריס ווית'רספון) מרווחת הילד, כעבור כ-9 שנים המתנדבת פוגשת בילדה הצעירה וכדי לאפשר לה חיים טובים יותר, היא תחפש את אמה הביולוגית כדי לשכנע אותה לוותר על זכויותיה כהורה.

ככל הנראה את תפקיד אמה של הילדה תגלם השחקנית אמנדה סייפריד ("אבודה") אשר נמצאת בימים אלו במגעים מתקדמים לגלם את התפקיד. את הסרט "שלוש מילים קטנות" יפיק ג'יימס מנגולד לצידה של שותפתו קאתי קונרד ("צעקה 4") אשר רכשה מחצית מזכויות הסרט. בשבוע הבא בפסטיבל קאן יתקיים מכירת זכויות ההפצה של הסרט "שלוש מילים קטנות, ושני המפיקים והשותפים מקווים לעשות זאת מהר מאוד כדי להתחיל את צילומי הסרט הצפויים להתקיים בפלורידה בתחילת חודש ספטמבר.

הדיווח הנ"ל מגיע זמן קצר לאחר שדווח כי ריס ווית'רספון במגעים לככב בסרטו החדש של קיאנו ריבס ("מטריקס") "הנוסעים" שאת תסריטו יכתוב ג'ון ספייטס ("שעת האופל") אשר כתב את התסריט לסרטו של רידלי סקוט "פרומתיאוס" שקיבל ביקורות חיוביות רבות ואף זכה להצליח בקופות כאשר הסכום הכולל שגרף עד כה הוא 403 מיליוני דולרים.

כמו כן, סרטו הבא של ג'יימס מנגולד אשר צפוי להיות אחד הלהיטים של הקיץ הוא "וולברין" אשר ממשיך את מעלליו של וולברין (יו ג'קמן) והפעם הוא מגיע ליפן, שם הוא יצטרך להתמודד מול אויב חדש וחברים שרק הכיר. הסרט כאמור יגיע אל בתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 25 ביולי 2013.



בנוסף, בעוד כשבוע יוקרן בבתי הקולנוע בארץ סרטו של ג'ף ניקולס "הסיפור של מאד" אשר בו תככב ריס ווית'רספון כמאהבת של מת'יו מקונוהיי המגלם אסיר נמלט אשר נידון למאסר עולם ומתכנן בעזרת שני ילדים צעירים לברוח עם אהובתו למקום מרוחק. כמו כן, הסרט יוקרן בבכורתו בתאריך יום חמישי, 16 במאי 2013. והנה הטריילר;

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ריס ווית'רספון חוזרת אל מקור ההצלחה
סרטים בקולנוע