מה מסתתר "מתחת לכיפה השקופה"?

טלוויזיה
בעוד כחודשים רשת הטלוויזיה CBS תשדר בערוציה סדרה חדשה בשם "מתחת לכיפה השקופה" אשר מבוססת על ספרו של סטיבן קינג. אחד המפיקים המעורבים בהפקת הסדרה הוא לא אחר מאשר סטיבן שפילברג.

מה מסתתר "מתחת לכיפה השקופה"?
מה מסתתר "מתחת לכיפה השקופה"?

סטיבן שפילברג שעד לא מזמן החל את עבודתו על תסריטו של סטנלי קובריק "נפוליאון" שאותו כתב קובריק אך לא סיים, וגם על סרטו הבדיוני חדש העונה לשם "רובופוקליפסה& quot;, יצר להיט חדש שככל הנראה יכבוש את הצופים המכורים לסדרות בדיוניות, אותה הסדרה מבוסס על ספרו של סטיבן קינג "מתחת לכיפה השקופה" אשר מתרחש בעיירה קטנה בניו אינגלנד שלפתע האנשים בה מוצאים את עצמם לכודים תחת כיפה בלתי נראית.

מייק ווגל אשר מככב בסדרת המתח "מלון בייטס", יככב באחת הדמויות הראשיות ב"מתחת לכיפה השקופה" בו יגלם את דמותו של דייל ברברה, חייל אמריקאי משוחרר אשר הגיע לשהות בעיר למשך מספר ימים, אך בדרכו מחוצה לה, לרוע מזלו הכיפה השקופה משנה את תוכניותיו של דייל המוצא עצמו תקוע בעיר לצידם של אנשי העיירה המפוחדים.

גם כוכב סדרת הדרמה "שובר שורות", דין נוריס אשר בה מגלם את דמותו של האנק שרודר, יככב בסדרה ויגלם את דמותו של ביג ג'ים רני, סוחר מכוניות מקומי אשר מחפש דרכים שונות במטרה להציל את אנשי העיירה המבוהלים. כמו כן, רשת CBS חשפה מספר טיזרים הנותנים הצצה ראשונה על בואה של "הכיפה השקופה".





ולמי שלא יכול לחכות ולראות כיצד תיראה הכיפה השקופה, יכול להיכנס לאתר http://www.UnderTheDome.com אשר הוקם במיוחד לכל אותם אנשים הרוצים לראות כיצד ביתם יראה תחת הכיפה השקופה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מה מסתתר "מתחת לכיפה השקופה"?
סרטים בקולנוע