אחרי "מת על המתים" מגיע "סוף העולם"

קולנוע
השניים שהחלו את דרכם ב"מת על המתים", ניק פרוסט וסיימון פג חוזרים לסרט הקומדיה החדש של הבמאי אדגר רייט בשם "סוף העולם" הצפוי להגיע לבתי הקולנוע עוד השנה.

אחרי "מת על המתים" מגיע "סוף העולם"
אחרי "מת על המתים" מגיע "סוף העולם"

עד לפני כחמישה חודשים היינו בטוחים כי סוף העולם מגיע, אך כאשר תחזיתם של בני המאיה התבררה כסתם תחזית, במאים שונים החליטו שהגיע הזמן לצחוק על סוגיית "סוף העולם", וזה רק מתחיל כאשר הסרט הראשון שיעשה זאת הוא סרטם של סת' רוגן ואבן גולדברג "סוף" אשר בו מככבים גם ג'יימס פרנקו, ג'יי ברושל, קרייג רובינסון, ג'ונה היל, דני מקברייד ואמה ווטסון. וימשיך עם סרטו החדש שלו אדגר רייט "סוף העולם" בו מככבים שני השחקנים סיימון פג וניק פרוסט.

כעת, אדגר רייט החליט להגיע עם תחזית משלו כאשר בראשה עומדים צמד כוכבי הקולנוע סיימון פג וניק פרוסט אשר ינסו למנוע את סופו של העולם ויצאו למלחמה כוללת זומבים, אלכוהול ושלל סצנות מצחיקות. ואם כבר בזומבים עסקינן, פרוסט, פג ורייט החלו את שיתוף הפעולה הראשון שלהם בקומדיית הזומבים "מת על מתים" שמהר מאוד הפך להצלחה היסטרית בקרב הצופים והמבקרים כאחד. משם השלושה המשיכו לשיתוף פעולה נוסף בסרט הקומדיה "שוטרים לוהטים" אשר יצא לאקרנים ב-2007.

כמו כן, עלילת הסרט "סוף העולם" מגוללת את סיפורם של חמישה חברי ילדות אשר מחליטים לעשות מרתון בשתיית אלכוהול בפאב "סוף העולם" אשר בו הם נהגו לשתות מדי לילה לפני כ-20 שנה. החמישה אשר חוזרים לעיר מולדתם כדי להגיע אל אותו הפאב, מגלים להפתעתם כי עיר מולדתם מלאה זומבים צמאי דם.

ככל הנראה אדגר רייט יסגור מעגל עם שני הבריטים והזומבים שבהם השניים נתקלו אי שם ב-2004 ב"מת על המתים". צוות ההפקה חשף לאחרונה כרזה בה השניים מחזיקים את שלט הפאב "סוף העולם" אשר בו נהגו לעשות תחרויות שתייה. בנוסף, בכרזה רואים גם את הזומבים הרודפים אחריהם, אם כי הכחול הבוהק מעיניהם של הזומבים דומה מאוד למסכתו של ה"איירון מן", אז מה אתם אומרים?, הולך להיות סוף?



הסרט "סוף העולם" בוים על-ידי אדגר רייט אשר כתב את התסריט בשיתוף עם סיימון פג. בסרט יככבו ניק פרוסט, סיימון פג, מרטין פרימן ("ההוביט: מסע בלתי צפוי"), רוזמונד פייק ("זעם הטיטאנים") ופדין קונסידין ("שוטרים לוהטים"). כמו כן, הסרט עתיד להגיע אל בתי הקולנוע בעוד כשלושה חודשים באוגוסט 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אחרי "מת על המתים" מגיע "סוף העולם"
סרטים בקולנוע