רוברט דה נירו חוזר עם רישיון להרוג

קולנוע
רוברט דה נירו חוזר לתפקידו אהוב כשוטר, והוא יעשה זאת לצידו של ג'ייסון קלארק בסרטו החדש של זוכה פרס האוסקר סטפן גאגן "חנות הממתקים" אשר יופק על-ידי אולפני "ליונסגייט".

רוברט דה נירו חוזר עם רישיון להרוג
רוברט דה נירו חוזר עם רישיון להרוג

הבמאי סטפן גאגן אשר זכה בפרס האוסקר על התסריט אשר כתב לסרטו של סטיבן סודרברג, "טראפיק", חוזר לתפקיד הבמאי והפעם הוא יביים סרט פעולה חדש העונה לשם "חנות ממתקים" ("Candy Store") אשר בו מככבים ג'ייסון קלארק ("כוננות עם שחר") ועומאר סיי ("מחוברים לחיים"). כמו שכבר למדנו להכיר את סטפן גאגן, הוא ידוע בשל כישורי הכתיבה המעולים שלו בסרטים; "טראפיק", "אלאמו" ו-"משחקי גנגסטה". מלבד הצלחותיו בכתיבת תסריטים, גאגן גם ביים מספר סרטים; "היעלמות מחשידה" ו-"סוריאנה" אשר זכה להצלחה הן בביקורות והן בקופות כאשר גרף כ-93 מיליוני דולרים.

על-פי דיווחי האתר "וראייטי", בסרט "חנות ממתקים" רוצים לככב גם כמה מהשמות הגדולים של הוליווד, ביניהם דנזל וושינגטון, בראד פיט, ג'יימי פוקס וכריסטוף וולץ שגם הוא מעוניין להשתתף בסרט. עם זאת, ייתכן מאוד שגם כריס המסוורת' יככב בסרט, אך עדיין לא נאמר דבר. כמו כן, גאגן ליהק לסרטו את ג'ייסון קלארק אשר כיכב בסרט "כוננות עם שחר" המבוסס על מבצע חיסולו של אוסמה בין לאדן. השחקן ג'ייסון קלארק יגלם סוכן סמוי לשעבר אשר מגלה כי בשכונתו שורצים אנשי מאפיה וגנגסטרים מהעולם התחתון. גם רוברט דה נירו שככל הנראה יגלם אחד מהתפקידים הראשיים, יככב כשוטר לשעבר העוזר לקלארק להגן על עירו מפני אותם אנשי מאפיה.

לצידם של רוברט דה נירו וג'ייסון קלארק יככב הצרפתי עומאר סיי אשר כיכב בקומדיה הצרפתית "מחוברים לחיים" שלמרות שהגיע אלינו ב-2012, הסרט הפך להצלחה קולנועית גדולה בצרפת עוד בשנת 2011. כמו כן, הסרט הפך מהר מאוד לאחד הלהיטים הצרפתיים הגדולים בכל הזמנים אשר גרף כ-426 מיליוני דולרים.

הסרט "חנות ממתקים" כמו שכבר אמרנו, בבימויו של סטפן גאגן שגם כתב את התסריט, עד כה בסרט יככבו רוברט דה נירו, ג'ייסון קלארק ועומאר סיי. הסרט כאמור יופק על-ידי אולפני "ליונסגייט" וככל הנראה צילומיו יחלו בתחילת השנה הבאה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רוברט דה נירו חוזר עם רישיון להרוג
סרטים בקולנוע