מייקל קיין יככב בסרטו החדש של נולאן

קולנוע
השחקן הבריטי המוכר כאלפרד פניוורת' - משרתו הנאמן של ברוס ויין, מתאחד עם כריסטופר נולאן בסרטו המדע בדיוני "בין כוכבים" אשר צפוי לצאת לאקרנים ב-2014.

מייקל קיין יככב בסרטו החדש של נולאן
מייקל קיין יככב בסרטו החדש של נולאן

מסתבר שכריסטופר נולאן ומייקל קיין אוהבים לעבוד ביחד, הבמאי והשחקן החלו את עבודתם המשותפת לראשונה בשנת 2005 כאשר קיין גילם את דמותו של אלפרד פניוורת' אשר שימש כדמות אב לברוס ווין וסייע לו במשימותיו בסרט "באטמן מתחיל". משם השחקן הבריטי המשיך לשני סרטי ההמשך "האביר האפל" ו-"עלייתו של האביר האפל" אשר יצא בשנה שעברה. מלבד טרילוגיית "באטמן", קיין כיכב גם בשני סרטיו הנוספים של נולאן "יוקרה" שגם פה כיכב לצידו של כריסטיאן בייל, ו-"התחלה" ובו כיכב לצידו של ליאונרדו דיקפריו.

על-פי דיווחי אתר "הדייליין", קיין חתם על חוזה להשתתפות בסרטו החדש של נולאן "בין כוכבים". זהו הדיווח השני שהתקבל השבוע כאשר בדיווח הראשון דווח על ליהוקם של מתיו מקונוהיי ואן הת'אוויי. בנוסף, אתמול דיווחנו כי השחקנית ג'סיקה צ'סטיין ("כוננות עם שחר") תככב באחד משלושת התפקידים הראשיים בסרט.

מעט מאוד ידוע על עלילת הסרט "בין כוכבים" או על התפקידים שאותם יגלמו השחקנים. כמו כן, תסריט הסרט נכתב בהשראת עבודתו של הפיזיקאי קיפ תורן המתארת כי חורי תולעת מהווים שער למסע בזמן. אחיו של נולאן, ג'ונתן, הספיק לכתוב את החצי הראשון של התסריט בעוד שכריסטופר נולאן אשר מתפקד גם כבמאי הסרט, יכתוב את החצי השני. כאמור, סרטו של נולאן צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-6 בנובמבר 2014.

בקרוב יהיה ניתן לראות את מייקל קיין בסרטו של לואיס לטייר "האשליה" לצידם של מורגן פרימן, מארק רופאלו, וודי הארלסון, ג'סי אייזנברג ואיילה פישר. הסרט כאמור יגיע לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 13 ביוני 2013. והנה הטריילר למי שעדיין לא צפה;

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מייקל קיין יככב בסרטו החדש של נולאן
סרטים בקולנוע