לוק אוונס מגיע במהירות מופרזת

קולנוע
לאחר דיווחים רבים על שחקני קולנוע שונים שלוהקו לגרסה המחודשת של "העורב", כעת, לוהק באופן רשמי כוכב הסרט "מהיר ועצבני 6" אשר התפנה לתפקיד.

לוק אוונס מגיע במהירות מופרזת
לוק אוונס מגיע במהירות מופרזת

יותר מדי עורבים היו לנו בחודשים האחרונים, זה התחיל עם בראדלי קופר שהחליט לא לקחת על עצמו את התפקיד, והמשיך למארק וולברג ואחריו ג'יימס מקאבוי ונגמר בטום הידלסטון שאישר את הצטרפותו, אך לבסוף זה לא קרה. על-פי דיווחים חדשים, כוכב הסרט "בני אלמוות", לוק אוונס יגלם את תפקיד העורב.

עם זאת, זו לא הפעם הראשונה אשר מציעים לאוונס את התפקיד, הוא בעצם היה הבחירה המקורית של הבמאי הספרדי פ. חוויאר גוטיירז, אך לוח הזמנים שלו היה עמוס מכדי לאשר את ליהוקו. הוא העדיף לככב בסרטו של גארי שור, "דרקולה" אשר עתיד להגיע לבתי הקולנוע ב-2014, ובסרט ההמשך של פיטר ג'קסון "ההוביט: ישימון סמאוג", ולכן הוא לא רצה את התפקיד.

זאת תהיה הפעם השנייה בה אוונס יככב בחידוש ל"עורב", אם כי ב-2012 הוא כיכב בגרסה חדשה של "העורב" אשר עליה היה אחראי הבמאי ג'יימס מקטיג ("ונדטה"). שם אוונס לא גילם את דמותו של העורב, אלא את דמותו של הבלש היוצא לחקור מקרי רצח פתאומיים הקושרים את דמותו של אדגר אלן פו שאותו גילם ג'ון קיוזאק הנהדר.

כמו כן, רשימת הסרט בהם כיכב אוונס אומנם קצרה, אך איכותית להפליא, אוונס כיכב בסרט הפנטזיה "התנגשות הטיטאנים" שם גילם את דמותו של האל אפולו. משם הוא המשיך לאפוס נוסף במיתולוגיה היוונית "בני אלמוות" בו גילם את דמותו האלמותית של זאוס. ובנוסף, הוא כיכב לצידם של ריי סטיבנסון, מת'יו מקפדיין ולוגאן לרמן בסרטו של פול ו.ס. אנדרסון "שלושת המוסקטרים".

אם אתם רוצים להמשיך לטעום מכישרונו הנפלא של לוק אוונס, בקרוב תוכלו לעשות זאת בעוד פחות משלושה שבועות כאשר יגיע לבתי הקולנוע בארץ סרטו החדש של ג'סטין לין "מהיר ועצבני 6" אשר בו אוונס יככב כמנהיג כנופיה לצידה של לטי אורטיז (מישל רודריגז) אשר "מתה" בפרק הקודם של "מהיר ועצבני".

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על לוק אוונס מגיע במהירות מופרזת
סרטים בקולנוע