מהו סרטם הבא של וולט דיסני?

קולנוע
אולפני וולט דיסני מתכננים להוציא סרט אנימציה חדש אשר יגיע אלינו בשנה הבאה, על פי דיווחי ההוליווד ריפורטר שהיה הראשון לדווח, נאמר כי את הדמות הראשית ידובב השחקן ג'ייסון בייטמן.

מהו סרטם הבא של וולט דיסני?
מהו סרטם הבא של וולט דיסני?

לאחר שאולפני וולט דיסני החלו בהפקת הספיין-אוף של סרט האנימציה "מטוסים" המתבסס על "מכוניות", על-פי דיווחים חדשים הם מתכננים להוציא סרט אנימציה נוסף שכרגע שמו אינו ידוע. כמו כן, לתפקיד הבמאי וולט דיסני שכרו את שירותו של ביירון הווארד אשר עבד איתם מספר פעמים בעבר.

כבמאי, הווארד הפיק ארבעה סרטי אנימציה וביניהם "בולט" אשר יצא ב-2008 וסרט האנימציה "פלונטר" אשר הגיע לבתי הקולנוע כשנתיים אחרי "בולט". שני הסרטים הללו היו להצלחות גדולות בארץ ובחו"ל והביקורות היו מאוד חיוביות על שתי השתיים. בנוסף, אולפני וולט דיסני היו אלה האחראים על הפקת שתי הסרטים האלו.

על-פי דיווחי אתר ה"הוליווד ריפורטר", ג'ייסון בייטמן אשר כיכב לאחרונה בסרט הקומדיה "חשבון משותף" לצידה של מליסה מקארתי, לוהק לדובב את התפקיד הראשי בסרט. לבייטמן זו תהיה הפעם השנייה בה הוא מדובב דמות מסרט אנימציה כאשר לראשונה הוא עשה זאת בסרטו של לוק בסון "ארתור והמינימונים".

למרבה הצער, פרטי העלילה נשמרו בסוד בדיוק כמו שאר הפרויקטים שעליהם עובדים אולפני וולט דיסני ופיקסאר יחדיו. אך יש הטוענים כי מדובר בסרט קומדיה שככל הנראה יעסוק בבעלי חיים. בנוגע למועד ההפצה לא נאמר דבר, אך כאשר יהיו דיווחים לכך, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בהקדם האפשרי.

ואם כבר הזכרנו את בייטמן, אז כמו שהתחלנו להגיד, הוא כיכב לאחרונה בסרט הקומדיה "חשבון משותף" אשר בו הוא נאלץ לצאת במרדף אחר אישה זרה המשתמשת בפרטי הזהות שלו כדי לקנות את כל העולה על רוחה. ולמי שעדיין לא צפה בסרט, מוזמן לעשות זאת בימים אלו כאשר הסרט מוקרן בבתי הקולנוע השונים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מהו סרטם הבא של וולט דיסני?
סרטים בקולנוע