כריסטינה הנדריקס יורדת אל המצולות

קולנוע
ריאן גוסליג יביים לראשונה סרט באורך מלא מותחן פנטזיה העונה לשם "איך לתפוס מפלצת" כאשר בתפקיד הראשי תככב השחקנית הלוהטת מסדרת הטלוויזיה "מד-מן".

כריסטינה הנדריקס יורדת אל המצולות
כריסטינה הנדריקס יורדת אל המצולות

רק לפני מספר חודשים ריאן גוסליג הודיע כי בקרוב יפרוש מקריירת המשחק, אך עדיין נשאר במגרש, והפעם בתפקיד הבמאי כאשר יביים את סרטו העלילתי הארוך הראשון "איך לתפוס מפלצת". על-פי הדיווח, גוסלינג נצפה בשבוע שעבר ביום רביעי על סט הצילומים של "אך לתפוס מפלצת" בדטרויט שבמישיגן, אך במקום להפגין את כישורי המשחק שלו אל מול המצלמה, הוא היה זה שעמד לפניה.

בהתבסס על הדיווח, הכוכבת הלוהטת בעלת החזה השופע, כריסטינה הנדריקס תככב בתפקיד הראשי בסרטו של גוסלינג. את הנדריקס רובכם מכירים מסדרת הדרמה המבריקה "מד מן" בו היא מגלמת את תפקידה של ג'ואן האריס אשר מוצגת כאישה חכמה ומוכשרת אשר שולטת על האנשים בסביבתה בעקבות המשיכה המינית שלה.

כמו כן, בעבר הנדריקס כיכבה לצידו של גוסלינג בסרטו עטור השבחים של ניקולס וינדינג רפן "דרייב", הופעתו של גוסלינג בסרט הביאה לתפקיד הפריצה שלו ומשם אל הוליווד הדרך הייתה מאוד קצרה. הסרט האחרון שבו כיכב היה "יחידת גנגסטרים" בו כיכב כחלק מיחידת שוטרים סמויה הנועדה להביא למעצרו של מיקי כהן אשר היה אחד הגנגסטרים היהודים המפורסמים ביותר באמריקה של המאה העשרים.

בנוסף, יככב בסרטו גם אחד הכוכבים הגדולים שנראו על מסכי הטלוויזיה, השחקן הבריטי מאט סמית' אשר מככב בסדרת המדע הבדיוני המצליחה "דוקטור הו". סמית' אשר התפעל מתסריטו של גוסלינג סיפר: "קראתי את התסריט והוא היה ממש מבריק. עכשיו אני הולך להשתתף בצילומי הסרט למספר שבועות", סיפר בהתרגשות.

גוסלינג לא ימלא רק את תפקיד הבמאי, הוא גם אחראי על כתיבת התסריט לסרטו "איך לתפוס מפלצת" אשר מתמקד באם חד הורית (כריסטינה הנדריקס) ובנה אשר מגלה עולם חבוי אשר נסתר מעיני בני האדם במשך עשרות שנים, אך בנה מוצא דרך סודית המובילה לעיר אפלה ומסתורית השוכנת מתחת לפני הים.

כאמור, הסרט "איך לתפוס מפלצת" מצולם בימים אלו דטרויט שבמישיגן, ובכיכובם של אווה מנדז בת זוגתו לחיים של גוסלינג, כריסטינה הנדריקס, מאט סמית', סאוירס רונאן ובן מנדלסון. כמו כן, הסרט צפוי להגיע אל בתי הקולנוע בשנה הבאה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כריסטינה הנדריקס יורדת אל המצולות
סרטים בקולנוע