הארי פוטר מצא אויב חדש?

קולנוע
דניאל רדקליף אולי סיים את תפקידו בסדרת הסרטים המצליחה "הארי פוטר", אך הגיע למשמע אוזנינו כי בקרוב הוא יפגוש באויב חדש, אך האם הוא יהיה יותר מפחיד מוולדמורט?.

הארי פוטר מצא אויב חדש?
הארי פוטר מצא אויב חדש?

הוא אולי מוכר כהארי פוטר הקוסם המבוקש בסדרת הסרטים המצליחה המבוססת על סדרת ספרי הפנטזיה של הסופרת הבריטית ג'יי קיי רולינג באותו השם, אבל מאז הוא התבגר והמשיך בדרכו ללא השרביט. לאחר שגבר על לורד וולדמורט (ראלף פיינס), רדקליף המשיך לסרטו המצמרר של ג'יימס ווטקינס "האישה בשחור" בו גילם עורך דין צעיר הנשלח לטפל בנכסה של אישה אשר הלכה לעולמה, בהמשך לעבודתו הוא נתקף ב"אישה בשחור" שבסופו גורמת למותו של בנו הקטן ושלו. הסרט זכה להצלחה רבה בשל העלילה השנונה המלווה בסצנות מצמררות ולא צפויות הגורמות לאי נוחות מצד הצופה המרותק אל הכסא.

כמו כן, רדקליף צפוי להופיע על מסכי הקולנוע בקרוב בסרטו של ג'ון קרוקידס "הרוג את יקירך" בו הוא מגלם את דמותו של משורר הומוסקסואל אלן גינזבורג. כמו כן, הסרט כולל מספר סצנות אוננות ובנוסף גם קיום יחסי מין הומוסקסואלים שלא נראו מעולם על מסכי הקולנוע. לצידו של רדקליף יככבו דיין די-האן ("כרוניקה בזמן אמת"), מייקל סי הול ("דקסטר"), בן פוסטר ("המבריח") ואליזבת אולסן ("אורות אדומים").

על-פי דיווחי אתר הדדליין, רדקליף לוהק לסרט "טוקיו וייס" ("Tokyo Vice"), מותחן המבוסס על סיפורו האמיתי של ג'ייק אדלשטיין, כתב אמריקאי אשר הפך למטרה העיקרית של ראש היאקוזה טדאמאסה גוטו, האדם שממנו כל היפנים נרתעים מאוד ובעקבות כך הם קוראים לו "הג'ון גוטי של יפן". ג'ייק אדלשטיין בכבודו ובעצמו יעבוד על התסריט לצידו של ג'יטי רוג'רס על-מנת לשכתב את העלילה שתהיה זהה ככל האפשר למקור.

כמו כן, הסרט מבוסס על סיפורו האמיתי והדיי מפחיד של העיתונאי ג'ייק אדלשטיין אשר עבד ככתב הפלילים בעיתון "יומיאורי", העיתון הגדול והמפורסם ביותר ביפן. אדלשטיין אשר עמד לשחרר כתבה ארוכה על השתלות איברים אשר בהם היו מעורבים רשתות פשיעה רבים והראשי ביניהם היה ארגון הפשע הגדול ביותר ביפן בהנהגתו של טדאמאסה גוטו, אך כאשר ראש היאקוזה שלח מסר נוקב לאדלשטיין ובו נאמר באם תשוחרר הכתבה הם ירצחו את כל משפחתו. בעקבות האיום הכבד, אדלשטיין התפטר ושב אל משפחתו.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הארי פוטר מצא אויב חדש?
סרטים בקולנוע