מי גנב את המגן של קפטן אמריקה?

קולנוע
אחרי הרבה מתח וסקרנות מה יקרה בסרט ההמשך, אולפני מארוול חשפו תמונה חדשה מסרט ההמשך "קפטן אמריקה: חייל החורף" אשר נותן מבט ראשון על ידידו משכבר הימים של קפטן אמריקה.

מי גנב את המגן של קפטן אמריקה?
מי גנב את המגן של קפטן אמריקה?

בעוד שאולפני מארוול עסוקים בקבלת הרווחים הכה עצומים של "איירון מן 3" בסך 307 מיליוני דולרים, הם חשפו לאחרונה תמונה מסרט ההמשך "קפטן אמריקה: חייל החורף" אשר מציג את חברו של קפטן אמריקה, בארנס באקי (סבסטיאן סטאן) אותו חבר שנהרג במהלך המלחמה עם הגולגולת האדומה (הוגו וייבינג, "מטריקס").

עד לא מזמן מארוול הכריזו על תחילת צילומי סרט ההמשך "קפטן אמריקה: חייל החורף", וכעת הם חשפו תמונה מהסרט. התמונה אשר נחשפה מציגה את הווארד סטארק עם חליפה מסוגננת משלו ועם רובה צלפים, ומשם מה עם המגן הנחשק של קפטן אמריקה. האם הווארד סטארק הוא הנבל החדש והאויב הגדול של קפטן אמריקה?, האם הוא הרג את קפטן אמריקה ולקח את המגן החזק בעולם?. הרבה שאלות צצות כאשר מנסים להבין מה התמונה מנסה להציג, אך את האמת נדע רק בשנה הבאה.



נשיא אולפני מארוול, קווין פיג התראיין לאחרונה מהצורך לדבר על קפטן אמריקה וסוגיית "הנוקמים": "לקפטן אמריקה אין מקום ב-S.H.I.E.L.D., יש לו מקום אחר שבו הוא צריך להיות. כפי שאתם יכולים לדמיין, מישהו שבילה במשך הרבה זמן בקרח קפוא ומתעורר לאחר כ-70 שנה כדי להילחם בחייזרים ולצידה של חבורת גיבורי על מוזרים, מנסה להבין למה הוא עושה זאת". סיפר פיג, "בדיוק שהוא משתחרר מעברו העצוב ומתחיל להתמקד בעולם המודרני, רוח רפאים צצה פתאום ומתחילה לעלות בו את הזיכרונותיו".

כזכור, בארנס באקי (סבסטיאן סטאן) הוא שותפו הוותיק של קפטן אמריקה אשר מת לכאורה בסרט הראשון "קפטן אמריקה: גיבור העל הראשון" לאחר שנפל אל מותו, אך ככל הנראה הוא שרד איכשהו. כמו כן, דמותו החדשה של באקי התהדרה בשיער ארוך בשילוב עם מסכה ורובה הצלפים שאיתו הוא נראה כמו מתנקש מיומן העובד עבור הרוסים.

כאמור, "קפטן אמריקה: חייל החורף" הוא חלק מהשלב הבא בסדרת סרטי הקומיקס של מארוול אשר זכה לכינוי Phase Two (שלב שני), כאשר "איירון מן 3" הוא הסרט הראשון אשר יצא לאקרנים וכיום ממשיך לגרוף סכומי כסף אדירים. בדומה לטוני סטארק גם לסטיב רוג'ר יש מטען פסיכולוגי כאשר אצלו מדובר לאחר אירועי "הנוקמים" וכי גם הוא יצטרך להילחם בנבלים חדשים.

הסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף" מצולם בימים אלו בבימוים של אנטוני וג'ו רוסו, הסרט בכיכובם של כריס אוונס, סבסטיאן סטאן, סקרלט ג'והנסון, סמואל ל. ג'קסון ורוברט רדפורד. הסרט צפוי להגיע אל בתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 03 באפריל 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מי גנב את המגן של קפטן אמריקה?
סרטים בקולנוע