קריסטן וויג מתפרעת בקומדיה חדשה

קולנוע
שני הבמאים אשר הפכו את ספרו של הארווי פיקאר "אמריקן ספלנדור" ליצירת מופת קולנועית, חוזרים עם סרט קומדיה חדש בשם "הילדה הכי אהובה" בכיכובה של קריסטן וויג.

קריסטן וויג מתפרעת בקומדיה חדשה
קריסטן וויג מתפרעת בקומדיה חדשה

את שרי ספרינגר ברמן ורוברט פולצ'יני אתם לא ממש מכירים, אבל השניים הללו הביאו ב-2003 את היצירה המבריקה "אמריקן ספלנדור" אשר עובדה מספרו של הארווי פקר. אותו סרט זכה להצלחה כה אדירה והביקורות היו מאוד מפרגנות כלפי השניים. מאז הם לא ניתנו להפרדה והמשיכו לביים סרטים נוספים כגון; "יומני האומנת" (בכיכובה של סקרלט ג'והנסון), "גבר מיותר" (בכיכובו של קווין קליין) ו-"קולנוע האמת" (בכיכובם של דיאן ליין וטים רובינס).

כעת, השניים חוזרים עם סרט קומדיה חדש העונה לשם "הילדה הכי אהובה" ("Girl Most Likely"), בתפקיד הראשי כאמור מככבת שחקנית הקולנוע קריסטן וויג הזכורה מסרט הקומדיה "מסיבת רווקות" אשר היה תפקיד הפריצה של צמד השחקניות הקומיות רבל ווילסון ומליסה מקארתי וזאת למרות שהשתיים לא כיכבו בתפקידים הראשיים. ורק כדי להיזכר באותה קומדיה מבדרת, היינו חייבים להציג את הטריילר.



"הילדה הכי אהובה" מגולל את סיפורה של אימוג'ן (קריסטן וויג), מחזאית דרמות כושלת אשר ביצעה ניסיון התאבדות מזויף כדי לקבל את תשומת לבו של האקס שלה הנמצא בעיר הולדתה, אך לרוע מזלה, מי שבאה לקחת אותה מבית החולים היא אמה זלדה (אנט בנינג) אשר מביאה אותה אל ביתה לצד אחיה המתוסכל ראלף (כריסטופר פיצג'רלד), החבר החדש (מאט דילון) והמטורף של אמה, ולי (דארן כריס), הבחור אשר שוכר את חדרה.

הסרט הולך להיות מצחיק עד דמעות, אחרי הכל לראות אמא שלא אכפת לה מהבת שלה בדרכים לא דרכים, בת שלא יודעת להתפתח לכיוונים שונים או אח שממשיך להתגורר בבית הוריו, אלו דברים נורמטיבים, אך מה קורה כאשר מוסיפים לסוגייה תמצית של קומדיה?. את זאת תצטרכו לגלות בעת הצפייה בסרט. על- פי הטריילר החדש לסרט "חופשי הילדה הכי אהובה" הוא נראה כמו התחלה של דרמה רדודה, אך מהר מאוד הסרט מתגלה כקומדיה חסרת תקדים בזכות וויג ושלל הכוכבים המופיעים לצידה.



הסרט "הילדה הכי אהובה" בבימוים של ספרינגר ברמן ורוברט פולצ'יני, מתסריטה של מישל מורגן ("קולנוע האמת"). בסרט מככבים קריסטן וויג, אנט בנינג, מאט דילון, דארן כריס ונטשה ליון. כמו כן, הסרט הוקרן בפסטיבל הסרטים בטורונטו בשנה שעברה, אך עדיין לא זכה להגיע אל בתי הקולנוע השונים. ייתכן מאוד שעוד השנה המפיצים השונים ירכשו את הזכויות ויביאו אל בתי הקולנוע בארץ את הסרט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קריסטן וויג מתפרעת בקומדיה חדשה
סרטים בקולנוע