קפטן אמריקה ללא כוחות

קולנוע
מלבד הצילומים לסרט ההמשך "קפטן אמריקה: חייל החורף", כריס אוונס משתתף בימים אלו גם בצילומי הסרט "Snowpiercer" של הקוראני ג'ון-הו בונג ("זכרונות מרצח", "המארח").

קפטן אמריקה ללא כוחות
קפטן אמריקה ללא כוחות

הרבה סרטי פוסט-אפוקליפטיים מחכים לנו בהמשך השנה, זה התחיל עם "אבדון" של ג'וזף קוסינסקי וימשיך עם "העולם אחרי" (בכיכובו של וויל סמית ובנו ג'יידן), "מלחמת העולם Z" (בכיכובו של בראד פיט) ו-"אליסיום" (בכיכובו של מאט דיימון), אך יש סרט נוסף שעליו לא כולם שמעו.

"Snowpiercer" (בתרגום חופשי "הישרדות בשלג") הוא מותחן מדע בדיוני חדש של הבמאי ג'ון-הו בונג אשר מבוסס על הרומן הגרפי Le Transperceneige של ז'ק לוב וג'ין מארק רושל. העלילה מתרחשת בעתיד הרחוק בו כדור הארץ מכוסה כולו בשלג כתוצאה מעידן קרח חדש שהגיע לאחר ניסוי כושל בעצירת ההתחממות הגלובלית אשר הובילה למצב הקיים. עם זאת, נשארו בני האדם בכדור הארץ הנמצאים ברכבת בה הם מוחזקים על-ידי כוחות צבאיים שאינם מאפשרים להם לחיות חיים נורמטיבים.

מפיקי הסרט "הישרדות בשלג" חשפו קטע וידאו של מאחורי הקלעים בו רואים קבוצת אנשים בהנהגתו של אוונס הכלואים ברכבת אשר בה שולט צבא שהשתלט על חייהם של בני האדם הנותרים.



הסרט "הישרדות בשלג" מבוים בימים אלו על-ידי ג'ון-הו בונג, ובכיכובם של כריס אוונס, ג'יימי בל, ג'והן הארט, אליסון פיל, טילדה סווינטון וקנג-הו סונג. על ההפצה הסרט בארה"ב אחראים מירמקס ובארץ קולנוע לב. הסרט כאמור צפוי להגיע אל בתי הקולנוע עוד השנה, אך ייתכן שידחה במעט ויגלוש אל תחילת 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קפטן אמריקה ללא כוחות
סרטים בקולנוע