הצבים חוזרים למוטב

קולנוע
בדיוק כשחשבנו שמייקל ביי הולך להרוס את היצירה הקלאסית "צבי הנינג'ה" המבוססת על אותו חוברת קומיקס משנת 1984, הוא התראיין לאחרונה וסיפר כי השמועות לא נכונות.

הצבים חוזרים למוטב
הצבים חוזרים למוטב

הכל התחיל בחודש מרץ האחרון כאשר רצו להן שמועות שלפיהן מייקל ביי אשר נבחר להפיק את האתחול המחודש ל"צבי הנינג'ה", ישנה את הסיפור המקורי של הצבים כשהם יופיעו כחייזרים אשר הגיעו אל כדור הארץ מהחלל החיצון. אותן שמועות עוררו את זעמם של אנשים רבים ואת מעריצי הצבים בפרט.

הסיפור המקורי של ארבעת הצבים אשר באו במגע עם חומר רדיואקטיבי ובעקבות כך הפכו לצבים גדולים אשר ניחנו בכישורי לחימה עם אובססיה לפיצה, תמיד הייתה אהובה על המעריצים שכמובן התרגלו לאותו סיפור מקורי. אחרי שראה כי מעריציו הרבים לא אהבו את הרעיון, מייקל ביי החליט לשבור את המתח שרר עד כה וסיפר כי השמועות אינן נכונות.

כדי לא להרוס את המוניטין של הצבים ובעיקר את שלו, מייקל ביי סיפר בראיון לאתר "moviefone" שהשמועות אינן נכונות והסרט יבוסס על הסיפור המקורי: "העלילה נשארה מקורית, הקשבתי למעריצים ואני רוצה שהסרט יהיה אותנטי. אני חושב שהם יהיו ממש מרוצים מהגרסה החדשה".

לאחר שהרגיע את מעריציו, ביי החליט לעדכן את מעריצי סדרת הסרטים "רובוטריקים" ; וסיפר כי הרובוטריקים המוכרים לכולנו, עברו מייקאובר: "הוספנו דברים ממש מגניבים", סיפר ביי, "עשיתי הרבה שינויים הכל נראה אחרת, אני בטוח שהמעריצים יאהבו את החדשנות שהבאנו וגם את הדמויות החדשות".

האתחול המחודש של "צבי הנינג'ה" יבוים על-ידי ג'ונתן ליבסמן לצידו של מייקל ביי כמפיק, בסרט יככבו מייגן פוקס כאפריל אוניל, אלן ריטצ'סון כרפאל, נואל פישר כמיכלאנג'לו, דני וודברן כספלינטר, ג'רמני האוורד כדונטלו ופיט פלוסזק כלאונרדו. כמו כן, הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הצבים חוזרים למוטב
סרטים בקולנוע