סרט ההמשך ל"גרדן סטייט" בדרך

קולנוע
לאחר הצלחתו של יוצר הסדרה "ורוניקה מארס" במימון תקציב סרט ההמשך, כוכב סדרת הטלוויזיה סקראבס, זאק בראף, יצא בקמפיין משלו למימון סרט ההמשך לסרטו "גרדן סטייט" מ-2004.

סרט ההמשך ל"גרדן סטייט" בדרך
סרט ההמשך ל"גרדן סטייט" בדרך

לאור הצלחתם של השחקנית קריסטן בל והיוצר רוב תומס במימון פרויקט ההמשכון לסדרת הקאלט המצליחה "ורוניקה מארס" אשר לה גוייסו כ-5.7 מיליוני דולרים מ-91 אלף מעריצים שונים, שחקן הקולנוע זאק בראף אשר מוכר לכולנו כג'יי. די מסדרת הטלוויזיה הקומית "סקראבס", יצא בקמפיין גיוס כספים לסרט ההמשך "גרדן סטייט" אשר אותו ביים ב-2004 ומאז הפך לסרט קאלט.

בדומה לקמפיין של ורוניקה מארס גם בקמפיין של בראף מדובר במימון סכום של כ-2 מיליון דולרים שאותם כבר הצליח לגייס במהירות כה רבה בטווח של שלושה ימים בלבד, הקמפיין כאמור החל את דרכו ביום רביעי האחרון והודות ל-30 אלף מעריציו הנאמנים של בראף הוא הצליח להגיע לסכום היעד, אך הפרויקט עוד רחוק מלהסתיים, נשארו עוד כ-26 ימים וייתכן שבהם יצליח לגייס סכום כסף זהה לפרויקט של "ורוניקה מארס" ואף יותר מכך.



שמו של סרט ההמשך הוא "Wish I Was Here" (או בתרגום חופשי "הלוואי שהייתי כאן") לכל אותם 30 אלף המעריצים אשר תרמו בראף כתב בחשבון הטוויטר: "מעריצים יקרים, תודה רבה על תרומתכם, הלוואי שיכולתי לחבק כל אחד ואחד מכם".

כזכור, סרטו של בראף "גרדן סטייט" גולל את סיפורו של אנדרו לרג'מן (בגילומו של בראף) אשר חוזר לעיר הולדתו כדי להיות נוכח בהלווית אימו, שם הוא מנסה לחזור לעולם שעזב ופוגש בחורה (נטלי פורטמן) שתשנה את חייו לנצח. והנה תזכורת מהטריילר;



אם גם לכם יש הצורך לתרום ויש לכם את האפשרות, היכנסו ללינק הבא;

http://www.kickstarter.com/proj ects/1869987317/wish-i-was-here -1
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סרט ההמשך ל"גרדן סטייט" בדרך
סרטים בקולנוע