קנדי חוזר לחיים

טלוויזיה
מה הייתם עושים אילו יכולתם למנוע את אחד האירועים שהשפיעו על העולם כולו וארה"ב בפרט?, בקרוב תזכו לראות את קנדי בסדרה חדשה אשר תבוסס על רב המכר "22/11/63" מאת סטיבן קינג.

קנדי חוזר לחיים
קנדי חוזר לחיים

עד כה זכינו לראות עיבודים שונים ומוצלחים על-פי רבי המכר הפופולרים של סטיבן קינג, ביניהם "חומות של תקווה", " לוכד החלומות", "גרין מייל", "קארי" אשר בקרוב יגיע אל מסכי הקולנוע בגרסתה של קימברלי פרייס, "הניצוץ" אשר יופק בגרסתם של האחים. כעת מתברר כי ספרו של קינג "22/11/63" אשר יצא ב-2011 עובד לסדרה חדשה אשר תגולל את סיפורו של אדם אשר ניתנה לו ההזדמנות לחזור אחורה בזמן ולמנוע את רציחתו של קנדי הנשיא ה-35 של ארצות הברית.

לא מעט אנשים יגידו כי הרצח של קנדי היה לטובה אחרת שמו לא היה זכור לטוב בהיסטוריה, אך יש כאלה הסברו כי מניעת הרצח לא הייתה משפיעה וכי קנדי היה נכנס להיסטוריה ואף מצליח להגיע להישגים רבים יותר אשר היו משפיעים על התרבות האמריקאית. אבל מה באמת היה קורה אילו היה ניתן לחזור אחורה בזמן ולמנוע את הרצח הנורא?.

אתר הדדליין מדווח כי ג'יי ג'יי אברהמס נמצא בימים אלו במגעים עם אולפני האחים וורנר לקבלת תפקיד המפיק. נכון לרגע זה אף אחת מרשתות הטלוויזיה הגדולות של ארה"ב לא רכשה את זכויות השידור. נשמע מאוד מסקרן, אבל כמובן שהיינו מעדיפים לראות את קנדי חוזר לחיים בסרט ולא במיני סדרה.

כמו כן, ספרו של סטיבן קינג "22/11/63" מתמקד במורה אשר חוזר אחורה בזמן אל 1958 דרך שער במחסן של מסעדה מקומית כדי לשנות את מהלך ההיסטוריה במאמץ רב למנוע את ההתנקשות בקנדי. בין היתר, המורה ינסה לפתור בעיות נוספות וינסה להיאבק בעבר שאינו מוכן להשתנות בקלות. ספרו של קינג הוא אחד הטובים שיצאו עד כה בשל הדמויות המורכבות והעמוקות ובעיקר והכתיבה השנונה והמרתקת.

ואם כבר הזכרנו את העיבוד המוצלח של "קארי" משנת 1976, בקרוב יגיע אל מסכי הקולנוע בגרסתו החדשה של קימברלי פרייס. הסרט כזכור גולל את סיפורה של קארי וויט, נערה זניחה ולא מקובלת אשר זוכה להתעללות מצידם של חבריה לכיתה. עם הזמן קארי מגלה כי יש לה כוחות טלקנטיים שבעזרתם היא תנקום בכל שונאיה בנשף הסיום המיוחל. הסרט כאמור בכיכובם של קלואי מורץ בתפקיד קארי וג'וליאן מור בתפקיד אמה הקיצונית. בסרט יעלה לאקרנים בארץ בתאריך יום חמישי, 17 באוקטובר 2013.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קנדי חוזר לחיים
סרטים בקולנוע