פול ראד בקומדיה חדשה

קולנוע
מהיוצר של "פיינאפל אקספרס", דיוויד גורדון גרין חוזר עם סרט קומדיה חדשה בשם "Prince Avalanche" בכיכובם של פול ראד ואמיל הירש.

פול ראד בקומדיה חדשה
פול ראד בקומדיה חדשה

לאחר שהפיק את הסרט "ג'ורג' וושינגטון" ו-"הבנות האמיתיות", דיוויד גורדון גרין צבר מוניטין רב כבמאי אינדי נועז אשר החל לביים את סרטי הקומדיה המבריקים כגון; "פיינאפל אקספרס", "מבוגר אחראי" ו-"הוד מעלתך" אשר גיבשו לו קהל מעריצים לא קטן. כעת, ולאחר כשנתיים מאז שעבד על סרט משלו, דיוויד גורדון גרין חוזר עם סרטו החדש "Prince Avalanche".

הסרט "Prince Avalanche" הספיק להופיע לראשונה בהקרנת בכורה בפסטיבל סאנדנס שאירע בתחילת השנה בחודש פברואר. הסרט זכה לשבחים על הצילום ועל העלילה המבדרת, בנוסף, הסרט גם קיבל ביקורות חיוביות רבות במהלך הפסטיבל ואף זיכה את יוצריו בפרס הבמאי הטוב ביותר.

קאסט הסרט אומנם דליל, אך השניים הבולטים בו הם צמד השחקנים אמיל הירש שבעוד כשבוע יופיע על מסכי הקולנוע בסרטו של סרג'יו קסטליטו "נולד פעמיים" בו מככב לצידה של זוכת האוסקר פנלופה קרוז, ושחקן השני המככב לצידו בסרטו של דיוויד גורדון גרין, הוא לא אחר מאשר פול ראד אשר כיכב לאחרונה בקומדיה "הכל יחסים" וצפוי לככב בסרט קומדיה נוסף העונה לשם "סוף" אשר עתיד להגיע אל מסכי הקולנוע בעוד חודש יוני הקרוב.

הסרט "Prince Avalanche" מתרחש בשנות ה-80 המאוחרות ומגולל את סיפורם של שני צעירים אשר מבלים את הקיץ בצביעה מחדש של הפסים בשולי הכביש לצד יער שרוף. הסרט כאמור מתאר את התנהגותם של השניים בזמן עבודת הצביעה, ומביא איתו רגעים משעשעים לצד כמה רגעים מרגשים עם המון מסרים אופטימיים.



הסרט "Prince Avalanche" בוים והופק על-ידי דיוויד גורדון גרין ("פיינאפל אקספרס"), ובכיכובם של פול ראד, אמיל הירש, לאנס לה-גול, לין שלטון ועוד. כמו כן, הסרט צפוי לעלות לאקרנים בבתי הקולנוע השונים בחודש אוגוסט.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פול ראד בקומדיה חדשה
סרטים בקולנוע