"סודות אל.איי" חוזר אל המרקע

טלוויזיה
הסרט שהיה לאחד מסרטי הפילם נואר הטובים ביותר של שנות ה-90,"סודות אל.איי", מותחן הפשע המהולל אשר בוים על-ידי הבמאי המוכשר קרטיס הנסן, מגיע אל הפורמט האהוב על כולנו כסדרת המשך.

"סודות אל.איי" חוזר אל המרקע
"סודות אל.איי" חוזר אל המרקע

לא מעט רשתות טלוויזיה מנסות להחיות סרטים מצליחים בהפיכתם לסדרות שככל הנראה יהיו יותר מוצלחות, כך קרה גם בחודש שעבר כאשר דווח כי יפיקו סדרה חדשה ל"השוטר מבברלי הילס" אשר תתבסס על שלושת הסרטים המצליחים בסדרה. כעת, הוחלט להפוך את יצירת המופת "סודות אל.איי" משנת 1997, לסדרה טלוויזיה לאחר כ-16 שנים מאז יציאתו לבתי הקולנוע. "סודות אל.איי" המותחן המרתק אשר סחף צופים רבים בקרוב יגיע אל מסכי הטלוויזיה כסדרת המשך, וזאת על-פי דיווחי אתר הדדליין אשר דיווח כי הסדרה תשודר בנטפליקס (Netflix) - שרות המאפשר לצפות סרטים וסדרות חדשים דרך האינטרנט והטלוויזיה באמצעות סטרימר. אך אל דאגה, הסדרה תשודר גם באחד מרשתות הטלוויזיה הגדולים שבארה"ב, אך עדיין לא פורסמו פרטים על כך.

"סודות אל. איי" הוא פרי עטו של הבמאי קרטיס הנסן אשר מבוסס על ספרו עטור השבחים של ג'יימס אלרוי הידוע בשל כתיבת ספרי מתח רבים ומצליחים. לאור הצלחתו הכה רבה של הספר "סודות אל. איי", ב-1996 הוחלט להפיק סרט קולנוע באותו השם. לאחר יציאתו לאקרנים אי שם ב-1997, הסרט קיבל ביקורות נלהבות והכניס רווחים בסך 126 מיליוני דולרים, בנוסף, הסרט גם זכה בשלושים פרסי אוסקר בקטגוריות שונות ובמספר פרסי יוקרה שונים.

עלילת הסרט "סודות אל. איי" התרחשה בשלהי שנות ה-50 דרך עיניהם של שלושה שוטרים ממשטרת לוס אנג'לס אשר התאחדו לחקור תעלומת רצח מסתורית. רק שהסתבר כי הם נמצאים בתוך פרשיית שחיתות סבוכה המובילה אותם אל משטרת לוס אנג'לס. בסרט כאמור כיכבו קווין ספייסי, גאי פירס וראסל קרואו וכמובן בתוספת מצוינת של קים בייסינגר וג'ימס קרומוול אשר נתנו משחק מרשים.



נכון לכתיבת שורות אלו לא פורסם דבר לגבי השחקנים אשר יופיעו בסדרה, אך ברגע שיפרסמו פרטים נוספים, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בהקדם האפשרי.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "סודות אל.איי" חוזר אל המרקע
סרטים בקולנוע