ג'יימס פרנקו לוהק ל"מלכת המדבר"

קולנוע
לאחרונה דווח כי ג'וד לאו פרש מתפקידו בסרט "לג'יין יש אקדח", וכעת הוא עושה זאת שוב בסרטו החדש של וורנר הרצוג "מלכת המדבר" שאותו יחליף השחקן ג'יימס פרנקו.

ג'יימס פרנקו לוהק ל"מלכת המדבר"
ג'יימס פרנקו לוהק ל"מלכת המדבר"

משהו מוזר עובר על השחקן הבריטי, רק לאחרונה דווח כי ג'וד לאו פרש מתפקידו במערבון "לג'יין יש אקדח אשר אותו החליף זוכה פרס האוסקר בראדלי קופר ("אופטימיות היא שם המשחק"). כעת מתברר שלאו שהוא עושה זאת שוב בסרט הדרמה "מלכת המדבר" שאותו ככל הנראה יחליף שחקן הקולנוע ג'יימס פרנקו.

הכל החל בנובמבר 2012 כאשר דווח לראשונה כי ג'וד לאו יככב בסרט הדרמה "מלכת המדבר" לצידם של רוברט פטינסון נעמי ווטס. אך מסתבר זה לא הולך לקרות, אתר הדדליין מדווח כי השחקן הבריטי נאלץ לעזוב את הפרויקט ויוחלף על-ידי לא אחר מאשר ג'יימס פרנקו אשר כיכב לאחרונה בסרט "ספרינג ברייקרס" לצידה של סלינה גומז ואחרות. נכון לרגע זה ג'יימס פרנקו עדיין לא אישר זאת רשמית.

ג'וד לאו פרש מתפקידו בסרט "לג'יין יש אקדח" כי לא הצליח לעבוד עם במאי הסרט לין רמזי וזאת הסיבה שבגללה פרש לאו מתפקידו, כאן לעומת זאת הסיטואציה קצת שונה, על-פי הדדליין דווח כי לאו ויתר על תפקידו בסרט כדי לככב באתחול המחודש "הנרי החמישי" משנת 1989.

כמו כן, הפרויקט החדש של וורנר הרצוג "מלכת המדבר" מתאר את חייה של גרטרוד (בכיכובה של נעמי ווטס) כסופרת, ארכיאולוגית, חוקרת, יוצרת מפות ונספחת פוליטית של האימפריה הבריטית בזמן מאה ה-20. לצידה יככב רוברט פטינסון (סרטי "דמדומים") אשר יגלם את דמותו של טי. אי. לורנס הידוע בכינויו "לורנס איש ערב", איש צבא בריטי בתקופת מלחמת העולם הראשונה אשר איחד בין שבטים ערבים לאנגליה וצרפת כדי להילחם נגד הטורקים והגרמנים.

"מלכת המדבר" כאמור מבוסס על סרטו של דיוויד לין "לורנס איש ערב" המתאר את חייו של תומאס לורנס הקצין הבריטי שלקח חלק גדול במרד הערבי כנגד האימפריה העות'מאנית. את תפקידו של תומאס לורנס אז גילם השחקן פיטר או'טול אשר זכה בשלושה פרסי גלובוס הזהב. הסרט "לורנס איש ערב" קיבל לביקורות חיוביות ממבקרי הקולנוע, זכה בשבעה פרסי אוסקר שונים ואף נכנס לרשימת הסרטים הגדולים של כל הזמנים.



פיטר או'טול כ"לורנס איש ערב", בקרוב אצל פטינסון.

הסרט "מלכת המדבר" יבוים על-ידי וורנר הרצוג ("ג'ק ריצ'ר") בהפקתם של Benaroya Pictures. כמו כן, הסרט בכיכובם של רוברט פטינסון, נעמי ווטס וג'יימס פרנקו. צילומי הסרט צפויים להתחיל בקיץ הקרוב, ולהגיע לאקרנים בשנה הבאה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימס פרנקו לוהק ל"מלכת המדבר"
סרטים בקולנוע