ניקי מינאז' במגעים ל"האישה האחרת"

קולנוע
בקרוב ניקי מינאז' תזכה להופעה בכורה בסרט קולנוע?, על-פי דיווחי אתר ההוליווד ריפורטר עולה כי מינאז' נמצאת במגעים לסרטו החדש של ניק קסבטס "האישה האחרת" אשר בו מככבות קמרון דיאז, לסלי מאן וקייט אפטון.

ניקי מינאז' במגעים ל"האישה האחרת"
ניקי מינאז' במגעים ל"האישה האחרת"

בזמן האחרון ניק קסבטס לוקח סיכונים בליהוקים מוזרים לסרטו החדש "האישה האחרת", רק בשבוע שעבר הוא ליהק את הדוגמנית הלוהטת קייט אפטון, וכעת, אתר ההוליווד ריפורטר מדווח כי זמרת הפופ השערורייתית, ניקי מינאז', נמצאת במגעים לתפקיד שיסמן את הופעת הבכורה שלה.

"אישה האחרת" הינו סרט קומדיה בכיכובה של קמרון דיאז המגלמת אישה רווקה המגלה כי בן זוגה (בכיכובו של ניקולאי קוסטר-וולדו, "משחקי הכס") שיקר לה ואמר לה שהוא רווק, אלא שהתברר כי הוא נשוי. לאחר הגילוי, היא מתכננת לנקום בבן זוגה, רק שהיא היא לא תעשה זאת לבדה. היא מחליטה לחבור לאשתו (לזלי מאן) אשר מתכננות לו נקמה מתוקה שהוא בחיים לא ישכח. קייט אפטון אשר לוהקה לאחרונה, תגלם עוד אחת מהמאהבות שלו.

בימים אלו, מינאז' עדיין ממשיכה את תפקידה כשופטת בתוכנית הטלוויזיה המצליחה "אמריקן איידול", אך עם זאת, היא ממשיכה להופיע בכותרות שערורייתיות ואף ממשיכה לעורר סערה בקרב משתתפי התוכנית שכמעט ולא מחבבים אותה על התנהגותה. אפילו השופטים טענו עד לא מזמן שהיא מתנהגת כילדה קטנה. אולי כשהיא תזכה להופיע בסרט "האישה האחרת" נראה צדדים אחרים שלה שאולי יגרמו לצופים להעריץ אותה מחדש לפני כל הדרמות שעשתה ב"אמריקן איידול".

הסרט "אישה האחרת" כאמור יבויים על-ידי ניק קסבטס ("שומרת אחותי") מתסריטה של מליסה סטק. הסרט בכיכובם של ניקולאי קוסטר-וולדו, לזלי מאן, קמרון דיאז, ניקי מינאז' קייט אפטון וטיילור קיני. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ניקי מינאז' במגעים ל"האישה האחרת"
סרטים בקולנוע